Gravatar

#31 thebigzzz 19 år siden

Sidder og roder med mit spil, jeg skal til at skrive komponist forhandlingen. Jeg kan ikke finde noget info omkring hvor meget en komponist, tjener for en film (altså en top komponist, som williams, horner eller zimmer). Jeg tror selv, at det ligger på omkring 1,000,000$ + royalties for soundtracket, men det er et skud i tågen. Jeg har tjekket imdb.com, men der er max en entry pr. komponist, så der er ikke noget reelt sammenlignings grundlag, plus alle entries er ret gamle.
Gravatar

#32 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og nyder anden dagen i mit Noir maraton :)

Holder lige en kort pause for at tanke op inden den næste film. Lagde ud med 2 franske, uhh det bliver en god aften :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#33 lagoni 19 år siden

Er syg for første gang i laaang tid. Mine øjne gør ondt, har kvalme og den der mærkelige ishovedpine (selv om jeg ikke har spist is i månedsvis) hvor det gør ondt i hovedet og næsen. Uf. I det mindste rammer det en fridag, men skulle ha' nået en masse lektier. Det må blive i morgen.

Nu vil jeg snart ligge mig over i sengen og se CSI nogle timer - god, fast onsdagstradition, der ikke skal stoppes af sygdom.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#34 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Godt du har noget at slappe af med ;)

God bedring og sender lige lidt healende energi !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#35 lagoni 19 år siden

Tak :) Ja, det er altid rart at ha' lidt serie at slappe af til. CSI er godt nok fyldt med cheesy replikker og til tider dårlgit skuespil, men det er nu en ganske fængslende serie. Og så er Gary Sinise jo med i NY. Mmmm.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 filmz-Bruce 19 år siden

Lige kommet hjem fra Sigurd Barret og DR's Big Band i Imperial. Sad midtfor 2. række og så hyldest til Leo Mathisen, med swing musik.

Jesper Thilo og Caroline Henderson var gæsteartister og må indrømme det var en fed aften. Jeg elsker swing, det er tæt på Fred Astaire og Glen Miller :) og så kostede det kun 150,- men jeg havde gerne givet 400 for den oplevelse.

Meget kan man sige om Sigurd, men han var topprofessionel og sørgede for en super afvikling af showet i Leo Mathisens ånd.

Der var fuldt hus og den slags arrangementer kunne man godt holde nogle flere af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#37 HonoDelLoce 19 år siden

Jaa, det var lidt synd, at han røg ud i al det misbrug osv tidligere..

Han virker ellers til at være kommet sig godt over nedturen, og de seneste par ting, jeg har hørt fra ham, har været top-notch..

Skræmmende at en så talentfuld musiker og i øvrigt entertainer har siddet og sunget Mormors Kolonihavehus med en bamse :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 filmz-Bruce 19 år siden

#37 Det vidste jeg ikke noget om. Var det alkohol? Nå, men det hele er optaget af DR og kommer snart i TV og sidenhen på DVD. Så hvis nogle er til swing, så kan jeg anbefale det :)

Min datter var stor Sigurd fan, så også dér kunne han noget :)
Gravatar

#39 HonoDelLoce 19 år siden

Nej, det var vidst i mere fast form og til andre indgange end lige munden..

Ved ikke, om det var coke, amf eller andre, værre ting.. Blot at han var på afvænning, og at han i et efterfølgende interview forklarede misbruget med en personlig nedtur over noget familie-halløj, som jeg ærlig talt ikke husker mere præcist end det.. Følte i hvert fald for ham, da jeg altid har ment, at han var en yderst sympatisk fellow..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#40 filmz-Bruce 19 år siden

#39 Ærgerligt, men så dejligt at se ham i topform igen. Ja han virker yderst sympatisk, nede på jorden.

Stødte på ham til en barnedåb engang, hvor han var tilskuer til en anden barnedåb. Min datter var med og var kun 4 dengang. Han kom over og hilste på hende og hun var fuldstændig lamslået og kunne kun snakke om Sigurd resten af dagen :)

Skriv ny kommentar: