Jo tak, jo tak! Jeg vil prøve at nyde det, selvom min samvittighed overfor mine borgere er sort. Det er en stor stressfaktor, at der ikke sker noget i deres sager, da jeg er væk. :( Men det er netop det jeg skal arbejde på. De skal ses som arbejde, men det er svært, når man har med mennesker at gøre..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#101: Sådan af ren nysgerrighed - hvordan viser det sig rent praktisk? Giver det dig fysiske symptomer eller er det mere i den depression-agtige del af skalaen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Fysisk. Jeg begyndte at ryste, fik ondt i maven, husker dårligt, stirrede magtesløs på computeren og de emails der tikkede ind, søvnløshed, irritabel. Ikke depressionstendenser (heldigvis!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#103, Det lyder sgu ikke godt. Du er velkommen til et Wellness besøg i Nordjyllandsmetropolen Thisted. Jeg garanterer at en Økologisk Humle kan få dig ned i hastighed :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Mht jobbet, så er det vigtigt at huske på at det netop er et job. Hvis der er for meget arbejde til at det tager alvorlig skade af at een person er sygemeldt eller på ferie, må noget gøres fra ledelsens side for at finde en løsning, det er ikke dit problem.
Du kan også vende den om og sige at du ikke kan gøre noget for dine klienter så længe du er stresset, så når der er kommet ro på den igen, vil du i langt højere grad kunne hjælpe dem.
For nu håber jeg på du kan slappe af og tage den med ro derhjemme med damen, tilsat lidt dts-ES :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
God bedring Davenport. Hvis jeg var dig ville jeg fluks ryge en tur til Vesterhavet. Jeg kender ikke noget mere afstressende (bortset fra sex) end at gå en monster lang tur langs det brusende Vesterhav uanset vejr og vind. I det hele taget er frisk luft the number one drug! Hvis du spør’ mig. Jeg er i øvrigt selv på overarbejde i skrivende stund :o( Ville noget hellere bruge mine kræfter i haven, nu hvor foråret langt om længe har stukket snuden lidt frem!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder og er lettere rystet over at min gamle ven Davenport er nede med stress. Jeg troede sgu ikke der var noget der kunne stresse denne mand (ud over mangel på Bacon og Øl).
Gør små ting for dig selv og passer dig, gå en god tur, sæt dig i en park med god musik iørerne og en god bog og evt. noget til ganen og maven. Find en gammel interesse frem igen, ja mulighederne er mange, men tænk lidt mere på digselv og ikke mindst dine behov ... og udnyt du har gode venner omkring dig og en dejlig kæreste.
Davenport som du ved så har jeg været igennem turen for et par år siden, så har du brug for et godt råd, eller et sted at læsse af er du velkommen til at skrive eller ringe :)
#101 davenport 18 år siden
Jeg vil prøve at nyde det, selvom min samvittighed overfor mine borgere er sort. Det er en stor stressfaktor, at der ikke sker noget i deres sager, da jeg er væk. :(
Men det er netop det jeg skal arbejde på. De skal ses som arbejde, men det er svært, når man har med mennesker at gøre..
#102 gi-jones 18 år siden
#103 davenport 18 år siden
Ikke depressionstendenser (heldigvis!)
#104 DarkLight 18 år siden
Det lyder sgu ikke godt. Du er velkommen til et Wellness besøg i Nordjyllandsmetropolen Thisted.
Jeg garanterer at en Økologisk Humle kan få dig ned i hastighed :)
#105 El vez 18 år siden
Mht jobbet, så er det vigtigt at huske på at det netop er et job. Hvis der er for meget arbejde til at det tager alvorlig skade af at een person er sygemeldt eller på ferie, må noget gøres fra ledelsens side for at finde en løsning, det er ikke dit problem.
Du kan også vende den om og sige at du ikke kan gøre noget for dine klienter så længe du er stresset, så når der er kommet ro på den igen, vil du i langt højere grad kunne hjælpe dem.
For nu håber jeg på du kan slappe af og tage den med ro derhjemme med damen, tilsat lidt dts-ES :)
#106 wiseguy 18 år siden
Hvis jeg var dig ville jeg fluks ryge en tur til Vesterhavet. Jeg kender ikke noget mere afstressende (bortset fra sex) end at gå en monster lang tur langs det brusende Vesterhav uanset vejr og vind. I det hele taget er frisk luft the number one drug! Hvis du spør’ mig.
Jeg er i øvrigt selv på overarbejde i skrivende stund :o(
Ville noget hellere bruge mine kræfter i haven, nu hvor foråret langt om længe har stukket snuden lidt frem!
#107 davenport 18 år siden
#108 stefsims 18 år siden
God bedring herfra...
#109 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Davenport som du ved så har jeg været igennem turen for et par år siden, så har du brug for et godt råd, eller et sted at læsse af er du velkommen til at skrive eller ringe :)
God bedring og positive tanker herfra !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#110 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"