Gravatar

#191 filmz-jackjazz 18 år siden

#188:

Selvom du ikke kan svare for mig, så har du ramt hovedet på sømmet, for det er det samme, som jeg selv ville have sagt.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#192 mini_jette 18 år siden

#181 & 191
Hmm så skulle man måske endda ud og investere i den..! Nogen udgaver der er ekstra narice??

Sidder lige og læser 100 siders wall of Text til imorgen (og ser Terkel i Knibe - har aldrig fået den set så nu skulle det overståes)..! Baaah, ikke sjovt når man render til toilettet hvert andet øjeblik for at knække sig..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#193 filt 18 år siden

#192, R1 Limited Edition, der bl.a fås hos Axelmusic.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#194 filmz-jackjazz 18 år siden

#192:
Jeg købte bare den version, som jeg tilfældigt faldt over. Det er historien og fortællemåden som gør den interessant.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#195 filmz-jonasgr 18 år siden

#192 : Denne udgave fra Play.

Jeg har selv denne udgave og den kan på det kraftigste anbefales.

R1 Limited Edition har muligvis et flottere cover, til gengæld har den ikke nær så meget ekstra materiale. Det er så op til en selv, hvad der er vigtigst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#196 mini_jette 18 år siden

#193-195...
Så endte jeg med at bestille den...min konto er IKKE tilfreds..! (Jeg er bare FOR let at overtale...)
Ved samme lejlighed faldt jeg så også over Carnivale...som jeg nu render rundt og overvejer om man også skal investere i...bare fordi jeg har hørt så meget god om den herinde...Damnit!!!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#197 Guts 18 år siden

Carnivale er om muligt en endnu bedre investering end Memento (selvom Memento rocks!! - Glæd dig!)!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#198 wiseguy 18 år siden

#196 trust me! du vil ikke fortryde, hvis du køber Carnivale!! Din bankrådgiver vil sikkert gi' mig ret ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#199 JannikAnd 18 år siden

#196 - Carnivàle er ikke en overvejelse eller en investering - det er en livsstil!
Gravatar

#200 Syndrome 18 år siden

#198 - Du må faktisk meget gerne tage kontakt til min bankrådgiver, og overbevise hende om, at 90% af ens løn skal gå til dvd'er og ikke til budgettet :D
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: