Ligger syg på 4 dag HK hvor ville jeg ønske jeg kunne vinde nogle penge, så min kone kunne komme lidt herover og nurse lidt om mig ;)
Har stadig store smerter i hele kroppen og har svært ved at skelne om det stadig er faldet for et par uger siden, som stadig spøger eller influenzaen/virussen, men det gør at jeg hverken kan stå, sidde eller ligge i længere tid af gangen, uanset hvor mange piller jeg fylder mig med :-/
Ohhh well det kan vel kun gå fremad, så det bliver rart snart at kunne nyde film/musik igen :-/
Har smadret mit højre ben på en 11-timers flyvetur med JAL. Deres sæder er på economy class er kun for folk med amputerede ben. Heldigvis er der en massage-stol i min kærestes hjem.
#181 Yoda 18 år siden
Generelt eller blot i Disney-regi?
#182 filmz-Narniabæver 18 år siden
Generelt.
#183 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Har stadig store smerter i hele kroppen og har svært ved at skelne om det stadig er faldet for et par uger siden, som stadig spøger eller influenzaen/virussen, men det gør at jeg hverken kan stå, sidde eller ligge i længere tid af gangen, uanset hvor mange piller jeg fylder mig med :-/
Ohhh well det kan vel kun gå fremad, så det bliver rart snart at kunne nyde film/musik igen :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#184 filmz-Bruce 18 år siden
Har lige afleveret min datter, så der er dømt dyb depri søndag endnu engang. Kan hilse og sige det IKKE bliver lettere med alderen!
#185 filmz-jackjazz 18 år siden
Hmm - "Dinosaur" er da en udmærket film, men glemmer du ikke, at år 2000 også gav os f.eks. "Memento" og "Gladiator"?
//JackJazz
#186 filmz-Narniabæver 18 år siden
#187 mini_jette 18 år siden
apopos...Jeg har aldrig fået set memento...er den noget værd?
#188 Guts 18 år siden
Jeg kan selvfølgelige ikke svare for JackJazz...MEN....Memento er en sindssyg fed film!! Netop en af år 2000 bedste!!!
#189 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#190 mr gaijin 18 år siden