Gravatar

#181 Yoda 18 år siden

Generelt eller blot i Disney-regi?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#182 filmz-Narniabæver 18 år siden

Generelt.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#183 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Ligger syg på 4 dag HK hvor ville jeg ønske jeg kunne vinde nogle penge, så min kone kunne komme lidt herover og nurse lidt om mig ;)

Har stadig store smerter i hele kroppen og har svært ved at skelne om det stadig er faldet for et par uger siden, som stadig spøger eller influenzaen/virussen, men det gør at jeg hverken kan stå, sidde eller ligge i længere tid af gangen, uanset hvor mange piller jeg fylder mig med :-/

Ohhh well det kan vel kun gå fremad, så det bliver rart snart at kunne nyde film/musik igen :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#184 filmz-Bruce 18 år siden

#183 Uhh :( God bedring du gamle. Ærgerligt at du skal være så hårdt ramt. Håber det går fremad snart!!!

Har lige afleveret min datter, så der er dømt dyb depri søndag endnu engang. Kan hilse og sige det IKKE bliver lettere med alderen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#185 filmz-jackjazz 18 år siden

#182:

Hmm - "Dinosaur" er da en udmærket film, men glemmer du ikke, at år 2000 også gav os f.eks. "Memento" og "Gladiator"?

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#186 filmz-Narniabæver 18 år siden

Skal lige til at se The Fox and the Hound 2, og så i seng bagefter.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#187 mini_jette 18 år siden

apopos...Jeg har aldrig fået set memento...er den noget værd?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#188 Guts 18 år siden

Jeg kan selvfølgelige ikke svare for JackJazz...MEN....Memento er en sindssyg fed film!! Netop en af år 2000 bedste!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#189 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 184 Takker - Know what you mean to be split from the ones you love, selvom min adskillese er en noget anden karakter !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#190 mr gaijin 18 år siden

Har smadret mit højre ben på en 11-timers flyvetur med JAL. Deres sæder er på economy class er kun for folk med amputerede ben. Heldigvis er der en massage-stol i min kærestes hjem.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: