Har lidt tømmermænd, men et interview fra Joss Whedon her, giver håb: … “because of the new media, because of DVDs, because of the Internet, there are so many new avenues that basically I feel like I can go back to TV when I have the power to set up a paradigm wherein I know I can complete a story." …
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
yaaaaaa !!!!! Er lige blevet færdig med en stor rapport til ministeren, så nu er der kun bilaget tilbage, som der mangler layout på, korrektur, figurer, tabeller mv. er klar, men det skal heldigvis først være færdig senere :)
Sidder i en enorm tåge af uvished, hovedpine og tørre mundviger.. Og nej, jeg har ikke tømmermænd.. Jeg har bare fanget mig selv i at endeligt at finde ud af, at.. Jeg lærer aldrig det kvindelige køn at kende.. Al deres snak om modenhed, ansvar, troskab og samhørighed.. Det er jo lort, de lukker ud.. På stribe..
Gud bevare mændene.. Og giv os mulighed for selv at få børn.. Så vi kan komme videre uden at tænke på de fandens æggebægere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Sidder lige og hjælper kæresten med at skrive og sende ansøgninger ud. Ellers er det en yderst rolig søndag, og jeg sov til jeg vågnede af mig selv. Det har jeg ikke prøvet i flere uger, så det var sku lækkert. Ellers læser jeg Knogler af King. Meget anderledes bog af ham synes jeg. Jeg er lidt træt af at jeg købte den på dansk, for jeg sidder hele tiden og oversætter til engelsk, fordi der er engelske steder og personer på originalsprog.
Jeg har lige haft besøg af mine bedsteforældre, far og søster (det var turbo-rengrøing, de ringede ca en time før de kom). Fik blomster fra blomsterhandleren, det er nu hyggeligt og sjældent.
Snakken faldt på Ungdomshuset og sjovt nok holdt min 82-årige farfar med dem og syntes det var synd at nogle dumme menneskers voldsomme opførsel ødelagde det for så mange. Det har han da helt ret i, var bare ikke der jeg havde troet at høre det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#58 Sjovt nok har flere ældre mennesker jeg har talt med, ualmindeligt meget sympati for Ungdomshuset. Min storebror fik et ordentlig møgfald fra min 85-årige mormor, da han kom den med sædvanlige "de skal da bare ud..." svada. :)
Personligt synes jeg det er meget ærgeligt at Ungdomshuset lukkes og skal jævnes med jorden, særligt nu det er Faderhuset der står med magten i hånden. Men deres store mission er jo at rense Nørrebro for dæmoner, herunder autonome, islamister, homoseksuelle ect...and that's a fact. Jeg håber dog der kommer en ordentlig dialog og udspil fra vores 'dejlige' overborgmester mandag, der nærmest ikke bestiller andet end at vaske hænder. Det kan ikke være rigtigt at det er politiet, der skal klare ærterne. Det er også kommunens og regeringens ansvar - og det kunne være løst forsvarligt, hvis de var gået ind noget før, i stedet for at vente på at byen bliver smadret og først reagere derefter.
Dertil har jeg stor respekt for meget af politiets gode indsats fredag, selvom de mistede kontrollen hen mod aftenen og lørdag morgen ligeledes. Dejligt at se 2000 fredelige demostranter marchere gennem byen, selvom det jo næppe skaber samme opmærksomhed som det kaos der har været rundt omkring i byen. Her er det vigtigt at huske, at det ikke er Ungdomshuset der er de store syndere - men at der er en masse klaphatte omkring i byen der vil smadre alting, når den rette mulighed viser sig. F.eks. det gymnasium på Christianshavn der blev smadret for en halv million.
#59 Jeg er nu ikke helt enig i, at kommunen ikke er gået ind noget før. Vi kan hurtigt blive enige om, at Kramer i sin tid sked i nælderne og resultatet heraf er, at ejendomsretten er overgået til Faderhuset og Ungdomshusets 24 årige brugsret af bygningen stoppet.
De unge har dog både haft en fond med et to cifret millionbeløb bag sig, pluds fået reelle tilbud fra kommunen om bl.a. Stevnsgade Skole. Jeg kender ikke mange grupper, om det så er indenfor idræt eller anden kultur, som ville sige nej til et sådan tilbud, men Ungdomshuset har spillet hasard med "et par" på hånden og skidt hele puljen væk, ved at opføre sig som imbecile.
Dialog kræver mere end krav fra den ene part og opfyldelse fra den anden part. Som situationen er nu, har man vist umådelig egoisme og ikke mindst narcissisme ved at skide højt og flot på andres sikkerhed og vandalisere og ødelægge sagesløses boliger, biler og inventar.
Jeg har mindre end lidt til overs for den mentalitet, de unge har udvist i denne sag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#51 filmz-Kadann 18 år siden
Nu ser jeg bare frem til at få overstået frokosten i morgen, så jeg kan komme hjem igen og få kæresten på besøg. :)
#52 DarkLight 18 år siden
… “because of the new media, because of DVDs, because of the Internet, there are so many new avenues that basically I feel like I can go back to TV when I have the power to set up a paradigm wherein I know I can complete a story." …
#53 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 HonoDelLoce 18 år siden
Gud bevare mændene.. Og giv os mulighed for selv at få børn.. Så vi kan komme videre uden at tænke på de fandens æggebægere..
#55 Bates 18 år siden
Beboere på nørrebro har tævet, og stjålet op til flere autonomes bukser.
Det er sku da komisk :D
#56 davenport 18 år siden
Ellers er det en yderst rolig søndag, og jeg sov til jeg vågnede af mig selv. Det har jeg ikke prøvet i flere uger, så det var sku lækkert.
Ellers læser jeg Knogler af King. Meget anderledes bog af ham synes jeg. Jeg er lidt træt af at jeg købte den på dansk, for jeg sidder hele tiden og oversætter til engelsk, fordi der er engelske steder og personer på originalsprog.
Og kattene er ude i deres KZ-bur i haven, så de forstyrre ikke ;)
http://img510.imageshack.us/img510/9481/dsc00548qy...
#57 filmz-Bruce 18 år siden
#55 Deres retorik har jo længe været "Kejserens nye klæder", så rart de nu er akkompagneret af den rette beklædning :)
#58 lagoni 18 år siden
Snakken faldt på Ungdomshuset og sjovt nok holdt min 82-årige farfar med dem og syntes det var synd at nogle dumme menneskers voldsomme opførsel ødelagde det for så mange. Det har han da helt ret i, var bare ikke der jeg havde troet at høre det.
#59 dolphinfriendly 18 år siden
Personligt synes jeg det er meget ærgeligt at Ungdomshuset lukkes og skal jævnes med jorden, særligt nu det er Faderhuset der står med magten i hånden. Men deres store mission er jo at rense Nørrebro for dæmoner, herunder autonome, islamister, homoseksuelle ect...and that's a fact. Jeg håber dog der kommer en ordentlig dialog og udspil fra vores 'dejlige' overborgmester mandag, der nærmest ikke bestiller andet end at vaske hænder. Det kan ikke være rigtigt at det er politiet, der skal klare ærterne. Det er også kommunens og regeringens ansvar - og det kunne være løst forsvarligt, hvis de var gået ind noget før, i stedet for at vente på at byen bliver smadret og først reagere derefter.
Dertil har jeg stor respekt for meget af politiets gode indsats fredag, selvom de mistede kontrollen hen mod aftenen og lørdag morgen ligeledes. Dejligt at se 2000 fredelige demostranter marchere gennem byen, selvom det jo næppe skaber samme opmærksomhed som det kaos der har været rundt omkring i byen. Her er det vigtigt at huske, at det ikke er Ungdomshuset der er de store syndere - men at der er en masse klaphatte omkring i byen der vil smadre alting, når den rette mulighed viser sig. F.eks. det gymnasium på Christianshavn der blev smadret for en halv million.
#60 filmz-Bruce 18 år siden
De unge har dog både haft en fond med et to cifret millionbeløb bag sig, pluds fået reelle tilbud fra kommunen om bl.a. Stevnsgade Skole. Jeg kender ikke mange grupper, om det så er indenfor idræt eller anden kultur, som ville sige nej til et sådan tilbud, men Ungdomshuset har spillet hasard med "et par" på hånden og skidt hele puljen væk, ved at opføre sig som imbecile.
Dialog kræver mere end krav fra den ene part og opfyldelse fra den anden part. Som situationen er nu, har man vist umådelig egoisme og ikke mindst narcissisme ved at skide højt og flot på andres sikkerhed og vandalisere og ødelægge sagesløses boliger, biler og inventar.
Jeg har mindre end lidt til overs for den mentalitet, de unge har udvist i denne sag.