Gravatar

#41 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lige kommet hjem fra arbejde og tror jeg vil hygge mig med et godt glas vin og en god film :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#42 gi-jones 18 år siden

#38: Men det var heller ikke en hemmelighed. Jeg påstår ikke at det var et farligt sted at opholde sig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43 elwood 18 år siden

Var lige blevet færdig med mit lille Stop Motion projekt, i forbindelse med min Kommene Fødselsdags Invitationer, jeg havde gemt hele tiden, men da jeg så sku til og sætte billederne sammen til Animation, så fejlede den Konstant, heldigvis havde den ikke slettet alle billederne jeg havde taget, så jeg var i stand til at stykke det hele sammen selv, Men for satan jeg var nervøs havde siddet og brugt godt og vel en 3-4 timer på det 8-)

Et Glas Årgangs Cola skal lige nydes nu, fordi det her var rigelig med spænding, hmm gad vide om Nick Park har været ude for sådan noget da han var ung 8-)

Ps. nej jeg er ikke ved at lave en film, jeg ville bare informere folk om dag og tidspunkt på en lidt anderledes måde.

Nå men pyha nattens Gyser vi ses senere idag Natteravne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 mr gaijin 18 år siden

Har været på druk i nogle dage i træk. Jeg har trænet mine evner i bordfodbold i et godt stykke tid, og i morgen er der en turnering, som jeg og min makker er rimeligt sikre på at vinde. Det er utrolig, hvor meget tid man har, når ens kæreste bor på den anden side af jordkloden. Hvis jeg havde holdt fast i min danske kæreste, fra før jeg blev en verdensborger, så ville jeg garanteret været elendig til bordfodbold. Det handler alt sammen om prioriteringer.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#45 gi-jones 18 år siden

Ja, og bordfodbold er jo uhyre vigtigt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46 filmz-Bruce 18 år siden

#43 Jeg vil godt støtte op om dit Stop Motion projekt! Jeg planlægger at blive indendøre og lave så lidt som muligt!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 elwood 18 år siden

#46 hehe, ja så'en kan man også tolke det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 mr gaijin 18 år siden

#45 Lige præcis :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#49 dyg 18 år siden

Jeg er sur.

Lige da jeg fik tilbudt denne lejlighed kontaktede jeg Cybercity for at høre, om jeg kunne trække en 20mbit linie herud. Jeg fik en mail, der først sagde: "du kan altid tjekke det på vores website..." og bagefter sagde: "Jeg har lige kørt en måling, og du kan sagtens klare en 20mbit".

I dag, efter en klage til dem over at min linie kun kørte 4.4mbit, får jeg så en mail, hvori der står, at jeg ikke kan komme over 5.5mbit herude.

Nu har jeg så skrevet til dem igen, og brokket mig gevaldigt. Det hjælper jo nok intet, men de skal sgu da ikke love mig det, når de ikke kan klare det :( For"#¤"#% R#"%#))#r.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#50 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg er heller ikke i det gode humør i dag.

Folk gjorde nar af mig i bussen og på gaden, og så skulle jeg have en date i aftes, men så skred vedkommende lige pludselig i sin bil.
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: