Gravatar

#71 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Sidder og venter på en godkendelse, så jeg kan tage hjem og få noget søvn :-/

Gag - hvor er jeg træt efter at været på i snart 72 timer kun afbrudt af et par timers søvn, men det har været sjov :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#72 filmz-Bruce 18 år siden

#67 Jeg må så, de positive elementer til trods, melde ud, at jeg intet har til overs for Ungdomshuset efter de sidste par "togter". Hvis der er så meget afstand fra volden, så undrer det mig, at Ungdomshusets fortalere ikke klart giver udtryk herfor. Ungdomshuset var barrikaderet og der lå brosten og var lavet molotov cocktails, så man var forberedt.

I min bog er det handlinger, der definerer folk og deres værdier og jeg har absolut zero, nada, njet til overs for de unge i det hus efter den vandalisme de har lagt for dagen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#73 dyg 18 år siden

Er nu blevet færdig med at flytte, nu skal det hele bare sættes på plads :S

Lige nu gider jeg dog absolut ikke noget, jeg regner med at smide mig på sengen og se tv ind til jeg falder i søvn, hvilket nok sker inden for en time.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 tiny 18 år siden

# 73

Kommer du ikke lige en tur til Sønderborg imorgen & tager en tur mere :) Jeg har kun køkkenet på plads. Min far er stadig ikke færdig med at samle mit nye klædeskab... Men imorgen er den store flyttedag. Det bliver i øvrigt en uge med totalt flyttekaos - både privat & på mit arbejde...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#75 elwood 18 år siden

Laver fisk og ris, med lidt god hvid sovs til, min far havde nole fisk liggene, så dem snuppede jeg efter og ha hjulpet ham med at sætte el op idag
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#76 davenport 18 år siden

Sidder på job. Har en samtale i den anden ende i byen, så jeg tager fri ved middagstid :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#77 filmz-herskegut 18 år siden

Når du har været nede i Sønderborg, regner jeg med at du giver et nap i Århus også :-)

Har lige været nede hos 3 i Århus city, skulle udskifte en server dernede, lidt intetsigende arbejde, but it pays the rent. :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#78 Scherlund 18 år siden

Sidder og overvejer om man skulle ringe til forbrugerstyrelsen. Har fået følgende mail:

"Tillykke - du har vundet en Nokia 6280.
Klik på nedenstående link og få din nye mobil helt gratis.

Klik her og få din Nokia"

Når man så går videre kan man se at får at få mobilen skal man lige tegne et abonnement hos debitel til 200kr i måneden i 6 måneder. Det kan da ikke være rigtig at man ikke skal skrive den slags i selve mailen.

Ellers er jeg så småt ved at gøre klar til aftenens kamp. Bliver godt at se Liverpool - Barcelona på pubben i aften. Nogen der skal se den på Ryans i Odense?
Gravatar

#79 filmz-jonasgr 18 år siden

#78 Jeg har fået den samme mail. Det er i hvert fald vildledende. For det er jo ikke gratis, hvis man skal have et abbonement ved siden af.

Der bliver i øvrigt ikke gjort ordentligt opmærksom på dette, så der skal nok være nogle der bestiller telefonen i den tro at de ikke skal betale noget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#80 dyg 18 år siden

Walk on! Skål Scherlund :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: