Dyr er da søde nok. Bare man kan levere dem tilbage til ejeren når de bliver besværlige. I samme stil som med børn :)
Her i husstanden står den på vasketøj, oprydning, rengøring og skrivning af ønskeseddel. Det er nu dejligt med en fri dag. (ja ja, jeg ved godt at jeg normalt kun har forelæsninger fra 8-10. Men der skal jeg jo sove!)
Måske man senere skulle kigge på hvad vi skal læse til vores VBA forelæsning i morgen. Man kunne evt. også få lavet de mat. øvelser der skal fremlægges.
#120 Nu er jeg også lidt ekstrem fordi jeg omgås mennesker der ikke formår at styre deres katte, de jager dem ikke ned fra køkkenbordet..."så går den der bare når vi ikke er hjemme". Så i min verden er en god kat en død kat, de er simpelthen ubrugelige ligesom formningslærer i stramtsiddende fløjsbukser.
Jeg er langt mere til hunde ala Alaskan Malamute, jeg vil så gerne have min kusines med hjem hver gang jeg besøger dem. Hendes meget gode ven der kører en kennel har en god pointe, "husk det der ser charmerende ud når de er små, bliver en pinsel når de er blevet voksne".
#122 Jeg kan sagtens tilslutte mig at det er for klamt med katte der render rundt på bordene :( Mine katte får ihvertfald en tur med vandpistolen, hvis de bliver for kække. Hvad de så laver når jeg ikke er hjemme, det kan jeg selvfølgelig ikke styre. Men når alt kommer til alt, så kommer det an på ejeren. Jeg kan bl.a. ikke ta' det når dyr tigger ved bordet, eller at de får lov til at slikke tallerknerne *Aaaaadr*
Mht. den pointe, så er jeg nok selv mest til voksne dyr....jeg har f.eks. aldrig haft en kattekilling...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Når jeg engang skal have min vovse bliver det en 10 uger gammel Malamute...skal bare lige flytte i et hus først, de sidste 2 uger giver en vis ro til hunden da den når at lære lidt fra moderen inden man flår den fra hende. Derud over så er det de første 2 år der er "sjove" hvor man præger og træner hunden til at være så den passer helt til en...dog er det også der de fleste bliver ødelagt. Jeg vil uden tvivl hive en del info fra min kusine og hendes kennel ven, og hvis alt tegner vel skal jeg til Sverige i uge 10 på tur med dem og en masse vovser :)
"The dog is an emotionally shallow animal. See, Greg, if you yell at a dog, his ears will go down and his tail will cover his genitals even if he's done nothing wrong. It's very easy to break a dog. But cats make you work for their affection. Cats don't sell out like dogs do." - Meet the Parents
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#121 Scherlund 20 år siden
Her i husstanden står den på vasketøj, oprydning, rengøring og skrivning af ønskeseddel. Det er nu dejligt med en fri dag. (ja ja, jeg ved godt at jeg normalt kun har forelæsninger fra 8-10. Men der skal jeg jo sove!)
Måske man senere skulle kigge på hvad vi skal læse til vores VBA forelæsning i morgen. Man kunne evt. også få lavet de mat. øvelser der skal fremlægges.
#122 cyberzed 20 år siden
Jeg er langt mere til hunde ala Alaskan Malamute, jeg vil så gerne have min kusines med hjem hver gang jeg besøger dem. Hendes meget gode ven der kører en kennel har en god pointe, "husk det der ser charmerende ud når de er små, bliver en pinsel når de er blevet voksne".
#123 filmz-Asta 20 år siden
Hvad de så laver når jeg ikke er hjemme, det kan jeg selvfølgelig ikke styre.
Men når alt kommer til alt, så kommer det an på ejeren.
Jeg kan bl.a. ikke ta' det når dyr tigger ved bordet, eller at de får lov til at slikke tallerknerne *Aaaaadr*
Mht. den pointe, så er jeg nok selv mest til voksne dyr....jeg har f.eks. aldrig haft en kattekilling...
#124 cyberzed 20 år siden
#125 elwood 20 år siden
Med hensyn til det med katte, så er her en perfekt formel
Kat + Laserpointer= masser af sjov 8-)
Det lidt ligesom at ha en fjernstyret kat.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 davenport 20 år siden
- Meet the Parents
#127 cyberzed 20 år siden
#128 filmz-Asta 20 år siden
#129 davenport 20 år siden
#130 nakalay 20 år siden