Leder efter ny mobil for min storsøster, krav uden abbonoment, (hvis hun vil beholde eget numre skal sim lock så ikke også være fjernet ?) og så skal det være af typen klaptelefon, hvis nogen kender nogle gode steder at købe online, må i gerne lige give besked.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Puha. Har lige set CSI - Tarantinos sidste afsnit. Det er godt nok første gang, jeg har fået våde øjne over et CSI-afsnit:) Nu må jeg hellere se lidt valgresultater...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg har lige bestilt Equlibrum(staveplade) fra dvd from korea
selvom jeg godt nok forsøger at spare op til noget surround sound til lejligheden, men det er svært med alle de her tilbud, men den dvd jeg har bestilt smadre vidst ikke budgettet.
At jeg så også senere skal til og sætte mig ind i hvad surround sound anlæg og højtaler(som ikke kan være gulvhøjtaler) jeg skal ha tænker jeg ikke over lige nu.
Al ting til sin tid 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#261 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#262 stefsims 20 år siden
Mobilpriser.dk er en meget god side at starte på.
#263 davenport 20 år siden
#264 tiny 20 år siden
#265 elwood 20 år siden
#266 filmz-Kadann 20 år siden
#267 stefsims 20 år siden
#268 wiseguy 20 år siden
#269 elwood 20 år siden
selvom jeg godt nok forsøger at spare op til noget surround sound
til lejligheden, men det er svært med alle de her tilbud, men den dvd jeg har bestilt smadre vidst ikke budgettet.
At jeg så også senere skal til og sætte mig ind i hvad surround sound anlæg og højtaler(som ikke kan være gulvhøjtaler) jeg skal ha tænker jeg ikke over lige nu.
Al ting til sin tid 8-)
#270 davenport 20 år siden