#270 Send et i den her retning :) trænger til noget julehumør heroppe!
Efter at have været ude på opgave i det danske land 4 dage i træk.. har jeg netop fundet ud af at jeg skal til Odense i morgen og Rødding på fredag.. det bliver jo også kun 7 timer samlagt på motorvejen :-/
Thank god for P3!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Fy da også :) det var da ellers noget af en tur. Jeg er også vant til det, for nogen år siden brugte jeg 5 timer om dagen, for at komme i skole.. se det var et helvede..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#276 Det kommer jo an på om jeres mail ryger igennem nogen der checker op på deres liste, jeg har sommetider nogen kunder der ryger i en SBL list eller andre i den stil. Faktisk så sent som igår men de er ret hurtige (cirka 6 timer) at komme ud af igen :)
Jeg sidder og er smågnaven lige nu, da jeg har fundet ud af her i eftermiddags at jeg åbenbart ikke må holde pauser sammen med en kollega, fordi en eller anden i min afdeling har ondt i røven over det.
Så nu skal jeg lige have en snak med min chef i morgen og hvis det er så skævt ude, som jeg forestiller mig, så beder jeg om min fyreseddel.
#271 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#272 filmz-herskegut 20 år siden
Send et i den her retning :) trænger til noget julehumør heroppe!
Efter at have været ude på opgave i det danske land 4 dage i træk.. har jeg netop fundet ud af at jeg skal til Odense i morgen og Rødding på fredag.. det bliver jo også kun 7 timer samlagt på motorvejen :-/
Thank god for P3!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#273 cyberzed 20 år siden
#274 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg er også vant til det, for nogen år siden brugte jeg 5 timer om dagen, for at komme i skole.. se det var et helvede..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#275 cyberzed 20 år siden
Jeg var der i 13 måneder ialt så det er jo cirka 11 (timer) * 4 (uger) * 13 (måneder) = 572 timer / 24 timer = 23.8 dag i tog
#276 elwood 20 år siden
så det mundtrer vi os med lige nu...not!
#277 cyberzed 20 år siden
#278 elwood 20 år siden
#279 cyberzed 20 år siden
#280 filmz-Kadann 20 år siden
Så nu skal jeg lige have en snak med min chef i morgen og hvis det er så skævt ude, som jeg forestiller mig, så beder jeg om min fyreseddel.