Gravatar

#121 nakalay 20 år siden

Jeg er såmænd altid kærlig og manerlig i mine udfoldelser. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#122 DarkLight 20 år siden

Asta, jo man kan så.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#123 filmz-Asta 20 år siden

#122 Så vidt jeg har forstået så skal man have indstillet sin iPod til at være en eksterne hard disc, før det kan lade sig gøre....? Eller man skal gå ud og købe en eller anden dims til formålet?
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#124 filmz-Asta 20 år siden

#Snitterne væk, eller jeg pudser mine dræber-katte på dig! (De er næsten lige så farlige som dræber-kaniner...)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#125 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Mistede mine nøgler og andet igår og slås nu med forsikring og ikke mindst utrygeheden over at en går rundt med nøglerne til mit hjem og mine ting >:-(

Er der en, som har 800 kr til et sæt nye låse ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#126 filmz-Asta 20 år siden

#125 Det lyder da godt nok ikke rart :( Og nej...da vi nu er i den første julemåned, så er 800 kr lidt meget..... ;)

Jeg sidder og ser og ser Sex & The City - 3 sæson....og kæmper stadig med min musik....
Gravatar

#127 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 126 Ja det er frygtelig mange >:...-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#128 DarkLight 20 år siden

Står din adresse altid i dit nøglebundt eller hvordan?
Jeg bruger et lille program der hedder YamiPod. Der kan man se alle sangene på Ipod'en og smide dem over i Windows igen. Det virker ihvertfald på min.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#129 filmz-Asta 20 år siden

#128 Tusind tak :D Det vil jeg så prøve :)
Gravatar

#130 stefsims 20 år siden

#125 Hvis du har en indbo forsikring mener jeg at mange forsikringsselskaber betaler for udskiftning af låse.
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: