Gravatar

#51 Corgan 20 år siden

#50:

I'm no lady!

:-)
Gravatar

#52 cyberzed 20 år siden

Jeg er også go på at stikke hovedet sammen med nogen af jer næste gang jeg kommer til Kbh. eller der i nærheden. Jeg har vidst også truet lagoni med at jeg kom forbi og spiste kage engang når jeg skulle til øen, så kan vi også få møde om vores bunkerindkøb :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#53 lagoni 20 år siden

Jeg (og min bankkonto) holder stadig på Odense, vi er da efterhånden nogle stykker her fra området. Så giver jeg kage :)

edit: det med kage var bare for at være flink, det er begrænset hvor mange jeg kan overskue at bage til :) Ellers må CyberZed træde til med hans masseproducerede pebernødder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#54 filmz-Asta 20 år siden

Ville det ikke være smart hvis nogen undersøgte hvor man kunne arrangere et eller, og så derefter tage stilling til hvor det skal være?
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#55 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Tjooo det kunne man jo nok finde ud af ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#56 lagoni 20 år siden

Nejnej, det har du helt misforstået. Vi skal først ha' gang i en vild diskussion om stedet og så efter et par år kan man begynde at overveje indholdet. Alt andet ville være for nemt.

:)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#57 dyg 20 år siden

Jeg vil også holde på Odense. Som fattig studerende (der snart er for gammel til wildcard), der også vil have råd til et par dvd-udgivelser, er det lige dyrt nok at tage til Kbh.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#58 stefsims 20 år siden

Eller starte med at finde ud af hvilke(n) film der skal ses.
Det kan jo ikke tage lang tid at finde ud af :D
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#59 davenport 20 år siden

Så prøv at tage kæresten med i Blockbuster...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#60 filmz-Asta 20 år siden

#57 Den undskyldning kan du godt droppe....jeg er sgu også studerende ;)....og jeg har også 2 katte der skal fodres! ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: