Jeg er også go på at stikke hovedet sammen med nogen af jer næste gang jeg kommer til Kbh. eller der i nærheden. Jeg har vidst også truet lagoni med at jeg kom forbi og spiste kage engang når jeg skulle til øen, så kan vi også få møde om vores bunkerindkøb :D
Jeg (og min bankkonto) holder stadig på Odense, vi er da efterhånden nogle stykker her fra området. Så giver jeg kage :)
edit: det med kage var bare for at være flink, det er begrænset hvor mange jeg kan overskue at bage til :) Ellers må CyberZed træde til med hans masseproducerede pebernødder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nejnej, det har du helt misforstået. Vi skal først ha' gang i en vild diskussion om stedet og så efter et par år kan man begynde at overveje indholdet. Alt andet ville være for nemt.
:)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg vil også holde på Odense. Som fattig studerende (der snart er for gammel til wildcard), der også vil have råd til et par dvd-udgivelser, er det lige dyrt nok at tage til Kbh.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 Corgan 20 år siden
#50:
I'm no lady!
:-)
#52 cyberzed 20 år siden
#53 lagoni 20 år siden
edit: det med kage var bare for at være flink, det er begrænset hvor mange jeg kan overskue at bage til :) Ellers må CyberZed træde til med hans masseproducerede pebernødder.
#54 filmz-Asta 20 år siden
#55 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#56 lagoni 20 år siden
:)
#57 dyg 20 år siden
#58 stefsims 20 år siden
Det kan jo ikke tage lang tid at finde ud af :D
#59 davenport 20 år siden
#60 filmz-Asta 20 år siden