Gravatar

#61 dyg 20 år siden

Også derfor, at jeg siger Odense og ikke Århus :) Så lider vi alle lige meget, lige pånær fjol.. err. fynboerne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#62 bobber 20 år siden

Selvfølgelig skal det være Odense. Det er efterhånden en halvstor filmzfraktion der er her på øen.

Nå ja, og så er der kommet billede på profilen. Det er ikke kønt, men det er der.
Don't Panic
Gravatar

#63 nakalay 20 år siden

#62 Du skulle vel ikke ha' et ledigt øjeblik til at lære mig det tyske sprog? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#64 Scherlund 20 år siden

Odense lyder ikke helt dårligt. Hvis det bliver kolding siger jeg dips for davenports sofa. Der sov jeg udemærket sidst. :)

#63 Bobber bliver aldrig træt af at høre om sit studievalg :)
Gravatar

#65 elwood 20 år siden

God Morgen TDC har kabelbrud i Århus området så der er meget som er nede, og folk vil ringe ind.

Doh!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 DarkLight 20 år siden

Vi er efterhånden ved at kunne se hele TDC Support historik gennem elwood :)

On topic: Det er fredag, jeg glæder mig til weekend. Har fået dagens første kaffe og om få minutter skal jeg ned og spise et rundstykke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 davenport 20 år siden

Jeg har lige drukket en ½ liter kaffe, og er ved at være klar ovenpå en meget kold morgen.
Jeg tror jeg vil straffe lever i dag!

Hurra, jeg har telefonvagten i dag, så jeg får nok at se til..
"Heeey, hvor er min kozntzanthjælp, maaan??" - Dem skal der nok komme mange af..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 wiseguy 20 år siden

Ja er du råden - hvor var det koldt at cykle på arbjede her til morgen!!! jeg skal ha' købt mig en eller anden form for hovedbeklædning.
Men ellers sidder jeg og glæder mig over, at der kun er 3 timer til weekenden :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#69 davenport 20 år siden

Der går lige 6 timer her... Men jeg glæder mig sku.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#70 läkerol 20 år siden

Sidder og har første hjælp.. GAB det er sygt...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

Skriv ny kommentar: