#137 jeg har set mine venner spiller quake 2 til LAN og der går sygt hurtigt, de nærmest flyver rundt på banen, der kan jeg slet ikke være med. så kan jeg bedre li at slagte dem i jedi knight 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der var i nat lokalopgør, da NY Rangers hjemme tog imod NY Islanders. Miroslav Satan sikrede Islanders sejren på straffeslag.
Alexei Yashin bragte gæsternes fra Islanders foran efter 13 minutters spil i powerplay i første periode og den scoring holdt helt hen til tredje periode.
Fra tredje periodes start kom der gang i målscoringen. Efter 28 sekunders spil bringer Miroslav Satan yderligere foran i powerplay. Blot 14 sekunder senere reducerer værternes store stjerne Jaromir Jagr. Med knap fire minutter efter får Prucha udlignet for Rangers i powerplay. Kampen bød ikke på flere i den ordinære tid eller overtiden, så straffeslag måtte der til.
Her viste Islanders Diepetro sig som den stærkeste, da han tog af sig alle Rangers' forsøg. For Islanders scorede Satan på sit forsøg og sikrede dermed Islanders en 3-2 sejr.
Det kan man bare ikke hedde!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 elwood 20 år siden
jeg har set mine venner spiller quake 2 til LAN og der går sygt hurtigt, de nærmest flyver rundt på banen, der kan jeg slet ikke være med. så kan jeg bedre li at slagte dem i jedi knight 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 dyg 20 år siden
#143 filmz-Bruce 20 år siden
#144 filmz-Kadann 20 år siden
#145 vapor 20 år siden
"I don't know anything else I swear to god!"
BATMAN
"SWEAR TO ME!"
Det er guld. :)
#146 dyg 20 år siden
#147 filmz-Kadann 20 år siden
R2.. jeg havde bestilt den, før jeg så at der kom en R3 Deluxe Edition og jeg gad ikke rigtigt at ændre min bestilling. :)
#148 davenport 20 år siden
Det lyder vildt uhyggeligt!
#149 DarkLight 20 år siden
#150 davenport 20 år siden
Satan sikrede Islanders sejren
20. oktober 2005 08:52
Der var i nat lokalopgør, da NY Rangers hjemme tog imod NY Islanders. Miroslav Satan sikrede Islanders sejren på straffeslag.
Alexei Yashin bragte gæsternes fra Islanders foran efter 13 minutters spil i powerplay i første periode og den scoring holdt helt hen til tredje periode.
Fra tredje periodes start kom der gang i målscoringen. Efter 28 sekunders spil bringer Miroslav Satan yderligere foran i powerplay. Blot 14 sekunder senere reducerer værternes store stjerne Jaromir Jagr. Med knap fire minutter efter får Prucha udlignet for Rangers i powerplay. Kampen bød ikke på flere i den ordinære tid eller overtiden, så straffeslag måtte der til.
Her viste Islanders Diepetro sig som den stærkeste, da han tog af sig alle Rangers' forsøg. For Islanders scorede Satan på sit forsøg og sikrede dermed Islanders en 3-2 sejr.
Det kan man bare ikke hedde!!