Jeg har fået skrevet skrevet 0,9 side i dag og sidder nu - for 117. gang - og kigger fortabt på mit essay, håber naivt at en genial ide vælger at komme til hjælp snarligt.
Men jeg har da fået bagt boller og ryddet op.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#191: Du har da allerede med dine 0,9 side, fået lavet betydeligt mere end mig idag ;) Har lagt i sengen/sofaen med influensa, og fordrevet tiden med film, film og film... Ej, har fået set ekstra materialet til LotR, 6 dvd'er på de sidste par dage, meget spændende materiale man får derfra, selvom noget af det jo virker lidt kedeligt til tider. Så mangler jeg bare at se det med kommentarspor.. men tror jeg bare jeg hopper over :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og sender signaler til alle dem jeg kender i ITbranchen om at de skal holde øjnene åbne efter et nyt job til mig, da jeg træder ind i min opsigelsesperiode fra i morgen.
#191 lagoni 20 år siden
Men jeg har da fået bagt boller og ryddet op.
#192 filmz-herskegut 20 år siden
Du har da allerede med dine 0,9 side, fået lavet betydeligt mere end mig idag ;)
Har lagt i sengen/sofaen med influensa, og fordrevet tiden med film, film og film...
Ej, har fået set ekstra materialet til LotR, 6 dvd'er på de sidste par dage, meget spændende materiale man får derfra, selvom noget af det jo virker lidt kedeligt til tider.
Så mangler jeg bare at se det med kommentarspor.. men tror jeg bare jeg hopper over :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#193 myggen 20 år siden
#194 cyberzed 20 år siden
#195 dyg 20 år siden
#196 cyberzed 20 år siden
#197 dyg 20 år siden
#198 cyberzed 20 år siden
#199 filmz-herskegut 20 år siden
Fladet ud aå ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.