Jeg har lige deltaget i det totale leverpostejssvineri. Kæft det var lækkert, og der var svampe og bacon til. Det er længe siden jeg har ædt en halv tallerken leverdreng, men det blev også lidt vammelt tilsidst. Ufatteligt hvad de kan lave for 15 kr. :)
Ellers er vores datasystem lige kommet online igen, så man kan få lavet noget.
Der var iøvrigt lige en klient, der truede en af damerne i skranken på livet, og måtte sættes på porten af vagten. Sindsyge stodder! (Han lignede en rigtig psycho)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#177 svin!!! (misundelse er en grim ting) ;o) Vi har snakket og snakket om det derhjemme, men vi synes aldrig at finanserne er til det!!! men helt klart en god idé.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#177: Vi overvejer også kraftigt en sådan weekend - men indtil videre må det være en uhæmmet julefrokost på lørdag, hvor poden er parkeret hos bedsteforældrene, og så lige en tur ind og se Harry Potter om søndagen til at kurere tømmermændene, inden man skal være far igen :)
#182: Tak skal du have, og tillykke med overforbruget af leverpostej.
#186: Jeg har nok formuleret mig lidt uheldigt med sidste linie, hvad jeg mente var, at jeg skal tilbage til far-rollen, efter at have slappet af en weekend. Mig bekendt er der ikke flere på vej, jeg har rigeligt med at holde styr på en krudtugle på 1½ - men tak! :)
Holder sørgedag over min første forsvundet pakke fra play.com det hvertfald noget der tyder på, bestilte den 11/11 og har ikke set skyggen eller hørt fra den, så jeg tror den er tabt, men play erstattede dog værdien fuldt ud inklusiv diverse fragt, så det går nok
bare ærligt det sku ske for limited udgave af noget, i mit tilfælde en signed edition bog fra Nick Park.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 DarkLight 20 år siden
#182 davenport 20 år siden
Jeg har lige deltaget i det totale leverpostejssvineri. Kæft det var lækkert, og der var svampe og bacon til. Det er længe siden jeg har ædt en halv tallerken leverdreng, men det blev også lidt vammelt tilsidst. Ufatteligt hvad de kan lave for 15 kr. :)
Ellers er vores datasystem lige kommet online igen, så man kan få lavet noget.
Der var iøvrigt lige en klient, der truede en af damerne i skranken på livet, og måtte sættes på porten af vagten. Sindsyge stodder!
(Han lignede en rigtig psycho)
#183 wiseguy 20 år siden
Vi har snakket og snakket om det derhjemme, men vi synes aldrig at finanserne er til det!!! men helt klart en god idé.
#184 myggen 20 år siden
#185 filmz-Dennis 20 år siden
Jeg kender selvf. ikke jeres privat økonomi, men se det som en investering.
Vi boede på et ret godt 4-stjernet hotel dernede, lige i centrum, til 800 pr nat. dobb. værelse.Incl. morgenmad
Spisning dernede er godt og lidt billigere end danmark.
Forøvrigt sælger Sterling 100.000 billetter til 20 dkk til alle deres destinationer i Europa. De skal bare bruges inden 1 marts.
Så "Carpe diem" og arranger en rejse for kæreste / kone i julegave. ;-)
#186 filmz-Dennis 20 år siden
Hvornår skal det være?
Hvor mange har du?
#187 myggen 20 år siden
#186: Jeg har nok formuleret mig lidt uheldigt med sidste linie, hvad jeg mente var, at jeg skal tilbage til far-rollen, efter at have slappet af en weekend. Mig bekendt er der ikke flere på vej, jeg har rigeligt med at holde styr på en krudtugle på 1½ - men tak! :)
#188 filmz-Dennis 20 år siden
#189 elwood 20 år siden
bare ærligt det sku ske for limited udgave af noget, i mit tilfælde en signed edition bog fra Nick Park.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 filmz-sanjo 20 år siden
Bestemt, Berlin er en meget smuk by. Potsdamplatz og "museum øen" hvor Albert Einstein har studeret :)