Gravatar

#271 filmz-Bruce 20 år siden

#269 Takker! Har lige afbestilt fra CDWOW og købt hos Axel istedet :)

Og så var det en lang weekend. Blev endelig færdig med opsætning af al udstyr i hjemmebio'en, så nu skal der kalibreres. Men for fanden hvor ser billedet fra Z4'eren dog for fedt ud :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#272 filmz-sparrowed 20 år siden

Er lige nået halvvejs i serien Deadwood....men--

Et par ord om Deadwood!

Deadwood finder sit rigtige format, over en skarp projektor med over 100" størrelse. Det er du sikkert enig med mig i.

Deadwood er klart en fed serie. En masse af mine idoler er blandt. Carradine, Boothe, Dourif, Olyphant, Hawkes, Mcshane. Fedt cast, fed historie, velskrevne dialoger mm.

It's a dirty western, in a good way!

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#273 filmz-Bruce 20 år siden

#272 Helt enig, den er fed i stor format! Og glæd dig til de sidste 6 afsnit...bliver bare bedre og bedre!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#274 wiseguy 20 år siden

Århhh så blev det endelig mandag :o)
Sidder og nyder stilheden på min arbejdsplads. Har haft en weekend hvor ungerne (en pige på 2½ år og en dreng på 14 måneder) virkelig har været en udfordring.
De har nærmest løbet rundt på væggene, når de ellers ikke har forsøgt at slå hinanden ihjel.
Lørdag havde vi været ude at handle alle fire - en lettere stressende affære. Da vi kommer hjem, begynder ungerne at slås og hyle og skrige. Jeg henter varerne i bilen får pakket og stablet det hele ned i én af de hersens sammenklappelige plastickurve. Jeg når ind i bryggerset, da bunden ryger. Nu skal I så forestille jer for 400 kr. varer fra Netto, der ligger spredt ud over hele gulvet. Et glas sild er smadret godt og grundigt og den ultra klistrede væske er sprøjtet ud over alt og de øvrige varer. Læg hertil glasskår samt 6 smadrede æg ud af 15 (og ja de røg ud af bakken), læg yderligere en smadret bøtte karrysalat til (udslippet var her minimalt) og sidst men ikke mindst var plastik-åben/lukke mekanismen på 1½ liter æblejuice røget af, så juicen stille og roligt lå og sivede ud. Hold K… et svineri!!! Og husk at ungerne hyler og skriger i baggrunden.
Alle de varer der kunne reddes skulle vaskes og tørres af. Skabslåger og vaskemaskine skulle gøres rene og bryggers gulvet blev vasket 3 gange.
Jeg har ønsket mig en sandsæk til min fødselsdag på søndag – den kunne jeg fandme godt have brugt i lørdags!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#275 chronaden 20 år siden

Jeg skal aldrig have børn.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#276 läkerol 20 år siden

argh har bare ingen penge. Brugt lige hele min løn på et par fantastiske højtalere i går. 1. Jeg har ikke råd til julegaver til familien. 2. Der er så mange film jeg vil have.. meeen lille mig må bare være tålmodig og vente på det bliver den første igen. DOHHH!!!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#277 filmz-lbw 20 år siden

#274 Hold kæft hvor jeg føler med dig.

#275 lol! :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#278 dyg 20 år siden

#275 - Jeg vil hermed, på vejne af hele verdens befolkning, sige dig et stort tak. Verden vil blive et helvede, hvis der kommer en flok mini-Chronader til at løbe rundt.. Spawn of the devil!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#279 Corgan 20 år siden

Sidder på jobbet og venter på at X3 teaseren kommer online.
Gravatar

#280 myggen 20 år siden

#274: Det lyder som en munter weekend :)

Jeg tror dog, at jeg ville have foretrukket din, fremfor min egen. Mit afkom måtte fejre 1½-års fødselsdag på hospitalet, hvor vi har tilbragt fredag til søndag. Han er heldigvis hjemme og i bedring nu, men fuck en lorteweekend :(
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: