Han holdt op med at gå, og fik samtidig ret høj feber (40.4). Efter en røvfuld blodprøver, ultralydsscanninger og røntgenbilleder kunne de stadig ikke se hvad der var galt, men kunne udelukke, at det var en betændelse i leddende (som potentielt set kan være invaliderende).
Heldigvis er han som sagt i bedring nu, og ser faktisk ud til at være kommet sig helt over det. Men det troede vi også i lørdags :)
Vi har selv været igennem noget lignende med vores dreng sidste år.
Han var 1 1/2 år og vi var indlagt på hospitalet fra juleaften til nytårsaften. Han havde fået en meget sjælden bakterie i knoglen i knæet og kunne ikke gå. Samtidig skulle han have fast drop, med bredspektret pencillin.
Det var fanme en hård uge, især under al den ventetid med bloddyrkning osv, osv.
#283: Så har det også været en rigtig lortejul :( Det her var heldigvis kun en weekend, men det var hårdt nok alligevel. Tænk at man skulle savne at have ham rendende rundt og lave ulykker :)
Sidder og spekulerer over, hvad min fader har givet mig i fødselsdagsgave. Det er bestilt ved amazon.com ved jeg, og det er bøger. Med det han har sagt, så lyder det til at være Miller's Sin City bøger... Men hvilke udgaver?! Argh, til at blive tosset af.
#288 - Så bliver jeg nødt til at rejse tilbage i tiden og dræbe din oldemor.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#281 wiseguy 20 år siden
#282 myggen 20 år siden
Heldigvis er han som sagt i bedring nu, og ser faktisk ud til at være kommet sig helt over det. Men det troede vi også i lørdags :)
#283 filmz-Dennis 20 år siden
Vi har selv været igennem noget lignende med vores dreng sidste år.
Han var 1 1/2 år og vi var indlagt på hospitalet fra juleaften til nytårsaften. Han havde fået en meget sjælden bakterie i knoglen i knæet og kunne ikke gå. Samtidig skulle han have fast drop, med bredspektret pencillin.
Det var fanme en hård uge, især under al den ventetid med bloddyrkning osv, osv.
Han er heldigvis frisk, den dag idag.
#284 myggen 20 år siden
#285 wiseguy 20 år siden
De små poder må lære at læse hvad der står med småt i deres kontrakt: bliv aldrig syg og kom på hospitalet - dine forældre blive syge af bekymring!!!
#286 filmz-Dennis 20 år siden
#287 myggen 20 år siden
#288 chronaden 20 år siden
#289 dyg 20 år siden
#288 - Så bliver jeg nødt til at rejse tilbage i tiden og dræbe din oldemor.
#290 davenport 20 år siden
For mit vedkommende har vi sat min søsters nye Dali Evidence 470 op til bi-wireing i dag, og det lyder satme godt.
Så skal der snakkes ferie med de gamle senere, og jeg er sku i deres øl... Jaen, der er så mange.
Hvis i undrer jer over mit fravær, så er det fordi min bærbare er død. Jeg arbejder på at få fat i en ny comp asap, men det er ikke let..