Min chef er ude at rejse i øjeblikket, så jeg sidder og grupler over hvordan jeg skal få det sagt til ham. Vi sidder kun ham og jeg, så det er en ret væsentlig del af arbejdstyrken der forsvinder.
hmmmmm......
PS.: Med hensyn til søvnløse nætter, så havde vores første kolik, så jeg regner med at den nye er mere afslappet ;-)
Jeg sidder og venter på den kommende weekend. DOOH! Kommer i dette øjeblik til at tænke på, at jeg glemte at lægge øl i køleren i morges... Pis!
Ellers går meget af min tid, med at drømme om hjemmebiograf, og planlægge hvilke banker der skal røves for at realisere min drøm. (Bare man var en trixter, der kunne regne den ud!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ligger syg :-/ Sad og læste en nyhed om at forskellige designere var begyndt at lave face-plates til xbox 360, og sørme om der ikke også er lavet en af rent guld :s http://cgi.ebay.com/Poor-Mans-Microsoft-Xbox-360-S... Det er helt sygeligt!! men så igen, 36.000 usd.. det er jo heller ikke så mange penge ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#91 filmz-Dennis 20 år siden
Min chef er ude at rejse i øjeblikket, så jeg sidder og grupler over hvordan jeg skal få det sagt til ham. Vi sidder kun ham og jeg, så det er en ret væsentlig del af arbejdstyrken der forsvinder.
hmmmmm......
PS.: Med hensyn til søvnløse nætter, så havde vores første kolik, så jeg regner med at den nye er mere afslappet ;-)
#92 wiseguy 20 år siden
#93 läkerol 20 år siden
#94 20 år siden
#95 wiseguy 20 år siden
#96 cyberzed 20 år siden
Det er ikke sjovt at skulle sige sådan noget men man må jo også se det fra din side og sige at du skal videre i din udvikling.
#97 davenport 20 år siden
DOOH! Kommer i dette øjeblik til at tænke på, at jeg glemte at lægge øl i køleren i morges... Pis!
Ellers går meget af min tid, med at drømme om hjemmebiograf, og planlægge hvilke banker der skal røves for at realisere min drøm. (Bare man var en trixter, der kunne regne den ud!)
#98 filmz-herskegut 20 år siden
Sad og læste en nyhed om at forskellige designere var begyndt at lave face-plates til xbox 360, og sørme om der ikke også er lavet en af rent guld :s
http://cgi.ebay.com/Poor-Mans-Microsoft-Xbox-360-S...
Det er helt sygeligt!! men så igen, 36.000 usd.. det er jo heller ikke så mange penge ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#99 filmz-Dennis 20 år siden
Så er fredag aften besat :-)
#100 filmz-herskegut 20 år siden
en kanon WW2 film :) enjoy siger jeg bare.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.