Gravatar

#81 dyg 20 år siden

#75 - Tillykke Tillykke.

#80 - Mange tak, men jeg skal heldigvis ikke have barn endnu :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 lagoni 20 år siden

#75 - sikke mange der skal lykønskes i dag. Stort tillykke!

Jeg er ved at lave fonetik, mens jeg brokker mig stille over de dumme tegn der ikke findes i Word. Suk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#83 cyberzed 20 år siden

#61 Hmm, der er ikke noget superbit sådan visuelt inden filmen, men på selv skiver er der Superbit Logo, samt at DVDCompare anbefaler R1 UE for en af de bedste releases.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#84 filmz-ataris 20 år siden

#74 - Meh
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#85 Scherlund 20 år siden

#75 Tillyke med de fremtidige søvnløse nætter :)

Efter at have været til vores sidste mat øvelses timer (nu med øl!) sidder jeg og hygger mig med lidt musik imens jeg glæder mig over at min nye mobil er blevet sendt med pestdk. Aftenen kommer sikkert til at foregå i kollegietsbar. Det er jo efterhånden en tradition.
Gravatar

#86 NightHawk 20 år siden

# 75 - Stort tillykke med det hele :)

Er selv for nyligt blevet onkel til en lille gut, der skal hedde Martin. Nå men nu skal jeg med lynets hast ned i Netto og købe noget ungkarle mad. Ender højst sandsynlig med en omgang biksemad med spejlæg, (Mums)!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#87 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 75 ja - Hilsnen galdt også til dig !

Mine er heldigvis på vej ud af reden snart, så der blive råd til flere film og mere musik og andet godt til hjemmet igen ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#88 wiseguy 20 år siden

#75 Stort TILLYKKE.

Sidder på jobbet og tygger mig igennem dagens Nutella-mad og skyller den ned med en cola (frisk start på dagen).

Julefrokost i firmaet sidst på eftermiddagen. Men men men konen lagde sig syg med maveinfluenza igår og her til morgen skrumler min mave big time (derfor den tidlige cola). Så julefrokosten er truet på flere fronter. På østfronten konens sygdom, bliver hun ikke frisk, hænger jeg på ungerne = ingen julefrokost :( På vestfronten har jeg risikoen for at min egen mave går ned = ingen julefrokost :(
Det skal være løgn ska' det!!! Cola, cola og atter cola og en "Tag din seng og gå"-bøn til konen!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#89 davenport 20 år siden

Et godt supplement til colaen, er faktisk popcorn. Det skulle kunne ordne en ond pose..
Ellers kan man jo få "beton-piller" i håndkøb, og så kommer der ikke noget ud af exithullet et stykke tid ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#90 myggen 20 år siden

#89: Men lad være at tage for mange, for så skal der en dejkløver til at få gang i skidtet igen.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: