Gravatar

#131 Scherlund 20 år siden

Undrer mig over at folk overhovedet gider hacke et forum med ca. 20 medlemmer. Godt det ikke er noget synderligt vigtigt der står der.

Glæder mig til at se King Kong her kl. 16.00. Håber at den kan leve op til forventningerne.
Gravatar

#132 dyg 20 år siden

Hvordan er kvaliteten på denne udgave af Samurai I? Helt i vasken?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#133 davenport 20 år siden

Tjekkede lige mine stats, og dette er min indlæg 5015 !
(Jeg rundede de 5k uden at opdage det, så ingen jubilæumsøl!)

Ellers sidder jeg med stoppet hovede, og hoster lidt og har generelt ondt af mig selv, som mænd jo har, når vi rammes af sygdom.

Ellers sender P3 noget af det der moderne perkerrap på dansk, hvor der er dejligt suppleret med chip/chap stemmer. Det er da ganske forfærdeligt at høre på. Jeg han hedder Artif eller noget, han nævner i hvert tilfælde sit eget navn ofte, og forklarer hvor sej han er. Vidste ikke der var så mange gangstere i DK, og det undrer mig, for i min verden er en gangster fra Italien og hedder Corleone... Er det bare mig?

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#134 lagoni 20 år siden

Jeg sidder og nyder at min dvd er blevet indstillet ordentligt, så jeg kan nu se widescreen rigtigt. Det nydes med The Office (et juleafsnit selvfølgelig), prøver at finde ord til at beskrive David Brents version af "If You Don't Know Me By Now".
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#135 filmz-Kadann 20 år siden

#134 -

Jeg ville vælge "spændende, på en smertelig måde".
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#136 lagoni 20 år siden

Jeg tænkte "komisk sørgeligt", men det andet dækker vist fint. Det er i hvert fald underholdende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#137 filmz-sanjo 20 år siden

er til lan med gutterne, (15 - 16 styks) :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#138 elwood 20 år siden

sidder og overvejer og se en god film og æde lidt æbleskiver, har været til julefrokost idag hos amtet.

Og desuden har min stemme været hæs og jeg er ekstrem forkølet, wee perfekt til at sidde i hotline...not!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#139 dyg 20 år siden

Jeg har også været til julefrokost, har nok drukket lidt for mange stouts.. Har mest af alt lyst til at knække mig ud over det hele lige nu. Godt har jeg det ikke, men det føles ikke som noget der giver seriøse tømmermænd (så vidt jeg lige kan fornemme). Nu vil jeg i seng. Godnat.
Gravatar

#140 dyg 20 år siden

Ah, I feel grrrreat. Og nu vil/skal jeg ud på julegave-indkøb. Hvorfor skubber jeg det også altid til sidste øjeblik?

Og fra pokerens verden:
Rehne Carlos Pedersen har netop vundet en af de største turneringer man kan vinde: Bellagio's Five Diamond Classic. Dette gav ham næsten 13mio kr. På sin vej bustede han bl.a. den største poker spiller af dem alle, 'Texas Dolly' Doyle Brunson.

Skriv ny kommentar: