Jeg er træt af at være på arbejde hele tiden. Men der er håb forude: Om 10 timer og et kvarter har jeg fri... Så er det weekend helt til mandag eftermiddag. Bare surt at søndag skal bruges til gaveindkøb :S
Har hovedpine, er ekstrem forkølet og hæs, men udover det, så går det godt, vil prøve at slappe lidt af i selskab med Walter Matthau og Jack Lemmon her klokken 21:30 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg panikkede da jeg så at Last Life In The Universe Limited Edition var blevet udsolgt hos yesasia.com, så jeg skyndte mig ind og bestilte den hos dvdfromkorea.com. My Brother Limited Edition (med Shin Ha-kyun) røg også i kurven :)
Jeg ryddede op igår og fandt 500 kr. i en konvolut, så jeg kunne godt tillade mig at bestille et par enkelte dvd'er :)
#141 lagoni 20 år siden
Ærgrer mig imens over at en julegave til min søster ikke er kommet endnu, blev sendt fra cd-wow for 9 dage siden.
#142 stefsims 20 år siden
#143 filmz-sparrowed 20 år siden
#144 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#145 elwood 20 år siden
en skam der ikke rigtig er kommet nogle ordentlig udgivelse af de to film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 nakalay 20 år siden
#147 filmz-sparrowed 20 år siden
Kender dem ikke.
Kune være man skulle lytte til dem!
#148 nakalay 20 år siden
#149 filmz-ataris 20 år siden
Jeg ryddede op igår og fandt 500 kr. i en konvolut, så jeg kunne godt tillade mig at bestille et par enkelte dvd'er :)
#150 Martindan 20 år siden
først Chelsea-Arsenal...
og så... Undertaker vs. Randy Orton in a hell in a cell match!!