Jeg ringede til deres kunde"service", men de kunne jo ikke hjælpe med noget. "Jamen, du skal betale din regning" "Jeg kan ikke betale en regning, når i ikke sender den til mig" "Nej, men det er længere oppe i systemet, jeg kan desværre ikke hjælpe dig" "Hvor opsiger jeg mit abbnoment? Kan du hjælpe med det?" "Nej, så skal du ringe op igen, og taste 5"
... Jeg har lige ventet 10 minutter på at komme igennem..
Jeg går ned i deres forretning i dag, og opsiger min telefon. Mage til elendig service.. Jeg tror jeg hører Sonofon, har hørt at de er bedre. Kunne være de havde et bedre tilbud.
Jeg vil på det varmeste anbefale at folk IKKE vælger Telia, og håber at dette medvirker til at de ikke får nye kunder blandt Filmz-folket.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu aner jeg selvfølgelig ikke hvad du bruger din mobil til, men du kunne også overveje at kigge på CBB eller Telmore. Begge er ok billige, samtidig med at du kun behøver minimal kontakt med deres kundeservice, fordi du kan klare det hele på deres hjemmesider.
Det skal dog siges at udover lidt ventetid i telefonen, har jeg rigtigt gode erfaringer med begge selskaber. Rare og kompetente medarbejdere, som er interesseret i at hjælpe med ens problemer og som klarer tingene i stedet for at kaste ansvaret videre.
Er det ikke sådan noget taletidsagtigt noget? Det jeg søger er mindst bøvl, kontakt, altså bare noget der kører uden at jeg skal gøre noget. Heller ikke "tanke op" nogen steder.
#204 - Ved telmore kan du tilmelde dig automatisk optankning, og så skal du ikke gøre noget. Når der ikke er flere penge på din konto, trækker Telmore automatisk xkr fra dit dankort og smider over på tlf-kontoen. Jeg bruger det dog ikke selv.
Personligt sidder jeg og kigger lidt ud i luften. Hører noget poker-podcast, og kigger lidt efter en køler til mit grafikkort. Det bliver nok en Zalman VF700-Cu. Så begynder min computer også endeligt at være ret stille. Skal lige have skiftet de tre 80mm kabinetblæsere ud med lownoise temp-styrede Papst eller northQ-blæsere, og så er det det. Det er dog især gpu-køleren der larmer, det er helt vildt, så meget den kan larme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Som NayZe siger, så er der automatisk optankning hos Telmore via dankort.. personligt ser jeg ikke optankning som bøvl, men nærmere en god måde at holde øje med sit forbrug på.
Da jeg gik fra almindeligt abonnement og over til først CBB og derefter Telmore, faldt mit forbrug ret kraftigt, simpelthen fordi jeg blev lidt mere bevidst om hvad jeg talte for.
Nu er jeg så gået over til TDC Mobil, men det er udelukkende p.g.a. medarbejderrabat, når den ophører, så fiser jeg tilbage til Telmore. :)
Jeg har mit nye nummer jeg lige har fået hos Telmore og jeg havde dem også før i tiden, inden jeg fik firmabetalt telefon. Aldrig haft problemer med dem og der har været god service da jeg havde fat i dem ang GPRS lige da de startede op med det.
Er lige kommet tilbage fra første jobsamtale, tegner positivt så det håber jeg da også svaret er fra dem ... i næste uge.
Det endte med at jeg fik sonofon. Og en Sony Ericson k750i. Rigtig fed telefon... MEN.. Den virker ikke endnu. I displayet står der "inaktiv simkort" og jeg kan ikke ringe eller skrive. Pisse irriterende.
Så har jeg lige geninstalleret XP IGEN! Jeg er bare uheldig med elektronik. Det er ganske ufatteligt!
#201 davenport 20 år siden
"Jamen, du skal betale din regning"
"Jeg kan ikke betale en regning, når i ikke sender den til mig"
"Nej, men det er længere oppe i systemet, jeg kan desværre ikke hjælpe dig"
"Hvor opsiger jeg mit abbnoment? Kan du hjælpe med det?"
"Nej, så skal du ringe op igen, og taste 5"
... Jeg har lige ventet 10 minutter på at komme igennem..
Jeg går ned i deres forretning i dag, og opsiger min telefon. Mage til elendig service..
Jeg tror jeg hører Sonofon, har hørt at de er bedre.
Kunne være de havde et bedre tilbud.
Jeg vil på det varmeste anbefale at folk IKKE vælger Telia, og håber at dette medvirker til at de ikke får nye kunder blandt Filmz-folket.
#202 filmz-Kadann 20 år siden
Nu aner jeg selvfølgelig ikke hvad du bruger din mobil til, men du kunne også overveje at kigge på CBB eller Telmore. Begge er ok billige, samtidig med at du kun behøver minimal kontakt med deres kundeservice, fordi du kan klare det hele på deres hjemmesider.
Det skal dog siges at udover lidt ventetid i telefonen, har jeg rigtigt gode erfaringer med begge selskaber. Rare og kompetente medarbejdere, som er interesseret i at hjælpe med ens problemer og som klarer tingene i stedet for at kaste ansvaret videre.
#203 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204 davenport 20 år siden
Det jeg søger er mindst bøvl, kontakt, altså bare noget der kører uden at jeg skal gøre noget. Heller ikke "tanke op" nogen steder.
#205 dyg 20 år siden
Personligt sidder jeg og kigger lidt ud i luften. Hører noget poker-podcast, og kigger lidt efter en køler til mit grafikkort. Det bliver nok en Zalman VF700-Cu. Så begynder min computer også endeligt at være ret stille. Skal lige have skiftet de tre 80mm kabinetblæsere ud med lownoise temp-styrede Papst eller northQ-blæsere, og så er det det. Det er dog især gpu-køleren der larmer, det er helt vildt, så meget den kan larme.
#206 filmz-Kadann 20 år siden
Som NayZe siger, så er der automatisk optankning hos Telmore via dankort.. personligt ser jeg ikke optankning som bøvl, men nærmere en god måde at holde øje med sit forbrug på.
Da jeg gik fra almindeligt abonnement og over til først CBB og derefter Telmore, faldt mit forbrug ret kraftigt, simpelthen fordi jeg blev lidt mere bevidst om hvad jeg talte for.
Nu er jeg så gået over til TDC Mobil, men det er udelukkende p.g.a. medarbejderrabat, når den ophører, så fiser jeg tilbage til Telmore. :)
#207 cyberzed 20 år siden
Er lige kommet tilbage fra første jobsamtale, tegner positivt så det håber jeg da også svaret er fra dem ... i næste uge.
#208 dyg 20 år siden
#209 filmz-sanjo 20 år siden
#210 davenport 20 år siden
MEN.. Den virker ikke endnu. I displayet står der "inaktiv simkort" og jeg kan ikke ringe eller skrive. Pisse irriterende.
Så har jeg lige geninstalleret XP IGEN!
Jeg er bare uheldig med elektronik.
Det er ganske ufatteligt!