Er lige kommet hjem fra København og er total brugt. Jeg skulle med flyveren klokken 18.10, men bedst som vi sidder der og skal starte, springer den en elastik eller der falder en stump af. Hvert fald er konklusionen vi kommer ingen steder. Efter en masse telefonsnak får vi alle en plads på næste fly til Ålborg klokken 19.20. Dette er så forsinket en time. I ålborg får vi så en taxi til Thisted. og voilá. Lettere forsinket efter en sidste kursus-dag man var oppe klokken 6, havde HP eksamen m.m. Merry fuckin' Christmas!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Lorte-spasser-isslag "§¤@+§!!! sidder og ømmer mig godt og grundigt!!! der er dømt asfalteksem og udsigten til at hele farvepaletten folder sig ude på hele den ene side af kroppen efter et cykelstyrt på vej til jobbet. Havde ikke lige registreret isslaget før jeg tog det første sving i pæn hastighed - Damn!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Holder en kort pause i regnskabsafslutning for 2005. Det ser ud til vi har mange penge ude at svømme, men mit regnskab balancere :) .. Så nu skal det bare godkendes af min chef :)
#211 DarkLight 20 år siden
Jeg skulle med flyveren klokken 18.10, men bedst som vi sidder der og skal starte, springer den en elastik eller der falder en stump af. Hvert fald er konklusionen vi kommer ingen steder.
Efter en masse telefonsnak får vi alle en plads på næste fly til Ålborg klokken 19.20. Dette er så forsinket en time.
I ålborg får vi så en taxi til Thisted. og voilá. Lettere forsinket efter en sidste kursus-dag man var oppe klokken 6, havde HP eksamen m.m.
Merry fuckin' Christmas!
#212 wiseguy 20 år siden
#213 filmz-Kadann 20 år siden
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3267...
og er lidt imponeret over at EB faktisk nævner "Le Grande Blue" og "Subway", ikke lige deres stil. :)
#214 wiseguy 20 år siden
#215 filmz-Kadann 20 år siden
#216 DarkLight 20 år siden
#217 Razzia 20 år siden
#218 dyg 20 år siden
Sidste dag før juleferien (ferie = fredag til mandag, begge dage inklusideret), og derefter kun fire dage til januar-ferien.
#219 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#220 davenport 20 år siden
http://img402.imageshack.us/img402/4527/dsc000044b...
..og jeg sidder ved siden af, på #filmz.dk og drikker rødvin :)