Er lige kommet hjem fra et par timers håndboldtræning.... Jesus..! Vi træner to hold sammen, og bare fordi det ene hold netop er rykket op i serie 2 skal vi alle underlægges hård og ulidelig fysisk træning for at undgå alt for store woopings når turneringen starter... Gud fader, jeg er smadret...og skolen starter imorgen..! *hulk*
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg har lige set første afsnit af Rome. Ved ikke helt hvad jeg synes om den, den virker ok, men skal nok lidt længere ind i serien.
Nu tror jeg det er ved at være sengetid. Min søster har været på besøg, så jeg skulle op kl6. Det tror jeg ikke jeg har været i 4 måneder efterhånden. Jeg frygter studiestart...
edit: ikke helt sengetid, der er åbenbart et program om Rome nu
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Titus Pollo, skal jeg hvertfald se mere til, han er en ret intressant figur, Jeg giver den en chance i hvert fald, jeg faldt da ikke i søvn under afsnittet, så noget må der jo være ved serien hehe.
"Nasty" scene med tyren, her kan man da tale om et blodbad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
så lige den kortere bag om udsendelse med Rome, og mit gæt er det må være en lille hurtig ting, flækket sammen til at vise på tv eller som en teaser til den store behind the scenes ting på dvd udgivelsen.
Fordi er jeg den eneste der hader disse rygklappene dokumentar om en film/series tilblivelse, jeg vil gerne høre om problemerne med projektet, bekymringerne fra folkene bag en produktion, hvor man virkelig får indtrykket af det har været en stor opgave.
Tit får man den klassiske med "we had a great team so we were able to get the job done" Jeg vil gerne høre om f.eks. de store problemer en produktion kan komme ud for. At det er en storeslået ting de har udført kan jeg jo se ved at se serien, det ser jo fantastisk ud 8-)
Findes der nogle kritiske behind the scenes dokumentar til andre film eller serier, synes altid det er rygklapperi man ser.
Der er sikkert en mening med det når man ser tingenen på tv, fordi selskaberne måske kun vil fremstå positivt, de skal jo sælge en vare om man vil, men på dvd synes jeg tit tendensen også er rygklappening.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Alien Quad og LOTR:EE har en del højkvalitets og objektivt ekstramateriale, sidstnævnte indeholder dog også en del 'group hugs'. Det kunne være interessant at se hvad de nye LOTR:LE dokumentarer indeholder.
Så er der jo nogle som f.eks Terry Gilliam, der hyrer et filmhold til udelukkende at producere dokumentar på hans set. Det har resulteret i den glimrende 'Hamster Factor' http://imdb.com/title/tt0116479/ på 12 monkeys dvd'en og 'Lost in La Mancha', http://imdb.com/title/tt0308514/ der skulle være tilsvarende til Gilliams film 'The Man Who Killed Don Quixote'. Desværre blev Quixote ikke til noget, så Lost in La Mancha blev istedet filmen om hvorfor den ikke blev til noget. Meget trist, men yderst interessant at se.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Post Danmark har åbenbart en eller anden politik med ikke at aflevere pakker hos mig for tiden. Jeg mangler at modtage fire pakker, hvor én af dem har ligget i Taastrup siden tirsdag, men åbenbart ikke er blevet bragt ud.
Jeg må lige ringe til dem i dag og høre hvad fa'en der sker.
Så er det fredag.. Der er landskamp i aften, og jeg er lige på en ølpause. (Den har fået for meget gas på det sidste med hus og alt muligt..) Så en weekend uden druk.. Det virker underligt, unaturligt even. Det har jeg ikke prøvet siden jeg var 13...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder på skolen og er bitter over, at vi ikke har fået at vide at undervisning er aflyst pga. introduktionsdag.... man kan altid regne med at administrationen på IHK ikke gør deres job! Øv!!! :-(
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#121 filmz-Bruce 19 år siden
Tror faktisk min datter og jeg skal i Eurodisney nu i efterårsferien :) Og nå ja. Playtime, Amarcord og Veronique ryger nok i kassen :)
#122 mini_jette 19 år siden
#123 lagoni 19 år siden
Nu tror jeg det er ved at være sengetid. Min søster har været på besøg, så jeg skulle op kl6. Det tror jeg ikke jeg har været i 4 måneder efterhånden. Jeg frygter studiestart...
edit: ikke helt sengetid, der er åbenbart et program om Rome nu
#124 elwood 19 år siden
"Nasty" scene med tyren, her kan man da tale om et blodbad.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 elwood 19 år siden
Fordi er jeg den eneste der hader disse rygklappene dokumentar om en film/series tilblivelse, jeg vil gerne høre om problemerne med projektet, bekymringerne fra folkene bag en produktion, hvor man virkelig får indtrykket af det har været en stor opgave.
Tit får man den klassiske med "we had a great team so we were able to get the job done" Jeg vil gerne høre om f.eks. de store problemer en produktion kan komme ud for. At det er en storeslået ting de har udført kan jeg jo se ved at se serien, det ser jo fantastisk ud 8-)
Findes der nogle kritiske behind the scenes dokumentar til andre film eller serier, synes altid det er rygklapperi man ser.
Der er sikkert en mening med det når man ser tingenen på tv, fordi selskaberne måske kun vil fremstå positivt, de skal jo sælge en vare om man vil, men på dvd synes jeg tit tendensen også er rygklappening.
#126 El vez 19 år siden
Så er der jo nogle som f.eks Terry Gilliam, der hyrer et filmhold til udelukkende at producere dokumentar på hans set. Det har resulteret i den glimrende 'Hamster Factor' http://imdb.com/title/tt0116479/ på 12 monkeys dvd'en og 'Lost in La Mancha', http://imdb.com/title/tt0308514/ der skulle være tilsvarende til Gilliams film 'The Man Who Killed Don Quixote'. Desværre blev Quixote ikke til noget, så Lost in La Mancha blev istedet filmen om hvorfor den ikke blev til noget. Meget trist, men yderst interessant at se.
#127 elwood 19 år siden
Ja jeg kunne godt forstille mig at de herre James Cameron og Ridley Scott, kan være ret så "kritiske" eller hva man vælger at kalde det.
#128 filmz-Kadann 19 år siden
Post Danmark har åbenbart en eller anden politik med ikke at aflevere pakker hos mig for tiden. Jeg mangler at modtage fire pakker, hvor én af dem har ligget i Taastrup siden tirsdag, men åbenbart ikke er blevet bragt ud.
Jeg må lige ringe til dem i dag og høre hvad fa'en der sker.
#129 davenport 19 år siden
Der er landskamp i aften, og jeg er lige på en ølpause. (Den har fået for meget gas på det sidste med hus og alt muligt..)
Så en weekend uden druk.. Det virker underligt, unaturligt even.
Det har jeg ikke prøvet siden jeg var 13...
#130 filmz-incubus 19 år siden