Tillykke, Bruce. Jeg har lige været ude og købe gardiner og reoler og kunne godt selv bruge sådan en overraskelse :)
Nu skal jeg til at få samlet reolerne. Min far satte heldigvis gardinerne op for, men de var ikke helt den rigtige størrelse, er spændt på hvor længe det holder :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige fået mail fra Zulu's NFL redaktør Mads Kruse.
Den starter sådan her:
Hej Stefan,
Tillykke!! Du vandt vores Super Bowl-quiz fra Detroit i februar. Det er jo længe siden, så vi håber din gevinst er ekstra overraskende. ;o)
Så bliver man jo rigtig glad, tænk, jeg har vundet! Jeg glæder mig til min Steelers-hjelm kommer hjem til mig. Men så læser man videre:
Der er en Seattle Seahawks-kalender på vej til Tranbjerg.
Tak fordi du deltog og fordi du kigger med. Med venlig hilsen,
Mads Kruse NFL redaktør.
ØV! Der var fire vindere af konkurrencen, én vandt en Steelers-hjelm, én vandt en Seahawks-hjelm, én vandt en Superbowl-hjelm, og så var der mig, der fik en kalender med tøser fra Washington.. Nå, men jeg vandt da lidt, og man kan ikke vinde det helt store hver gang (Fik en Jets-trøje samme sted fra for 5 år siden).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nå men jeg har lige kastet mig i stolen og skal til at rikse nogen bank-ting, er ved at skifte og så skal de jo lige have oplysninger om en masse forskellige ting. Dertil krydret med Ray Charles i baggrunden.
#141 filmz-Bruce 19 år siden
#142 lagoni 19 år siden
Nu skal jeg til at få samlet reolerne. Min far satte heldigvis gardinerne op for, men de var ikke helt den rigtige størrelse, er spændt på hvor længe det holder :)
#143 dyg 19 år siden
Den starter sådan her:
Så bliver man jo rigtig glad, tænk, jeg har vundet! Jeg glæder mig til min Steelers-hjelm kommer hjem til mig. Men så læser man videre:ØV! Der var fire vindere af konkurrencen, én vandt en Steelers-hjelm, én vandt en Seahawks-hjelm, én vandt en Superbowl-hjelm, og så var der mig, der fik en kalender med tøser fra Washington.. Nå, men jeg vandt da lidt, og man kan ikke vinde det helt store hver gang (Fik en Jets-trøje samme sted fra for 5 år siden).
#144 filmz-Bruce 19 år siden
#140 Dem har der været et par stykker af :)
#142 Tak :) Og jeg kunne bruge gardiner og reoler ;) Men nu vil jeg starte med at købe ny støvsuger :)
#145 cyberzed 19 år siden
#146 filmz-herskegut 19 år siden
Har i den sidste uge haft prøver og druktur, og det hele endte ud i at jeg fik 2 x 11 taller :-D og et enkelt 8 tal.
Nu kan jeg endelig efter 5 år, kalde mig for Datafagtekniker :-) og tilmed med et gennemsnit på 10!
Er du vims jeg skal være stiv idag, og så lige op til festugen ;-) det bliver jo bare ikke bedre
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#147 cyberzed 19 år siden
Nå men jeg har lige kastet mig i stolen og skal til at rikse nogen bank-ting, er ved at skifte og så skal de jo lige have oplysninger om en masse forskellige ting.
Dertil krydret med Ray Charles i baggrunden.
#148 lagoni 19 år siden
Så, nu samler jeg reoler...
#149 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#150 filmz-Kadann 19 år siden