Sidder og venter spændt på, at det bli'r søndag. Overvejer også, at ta' meget tidligt til Horsens. Lytter desuden til: Laugh, I nearly Died som er mit favorit nummer fra A Bigger Bang albummet. Varmer godt op til koncerten imorgen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Så er dagen kommet, til det store brag. Er så småt på vej afsted til Rolling Stones-koncerten. Håber seriøst, at man kan finde nogle af dem man kender, i den mængde af folk, i byen. Meget rart at ankomme tidligt, så man undgår kaos, og kan nå at se lidt af byen Horsens.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg er ved at printe læseplaner og skema ud til det kommende semester (starter i morgen). Jeg frygter det allerede, det bliver et travlt halvår.
Så har jeg næsten fået pakket alt ud i min nye lejlighed. Har fået båret de fleste flyttekasser og andet skrammel ned i kælderen, så nu virker her ufattelig tomt. Jeg har slet ikke møbler nok til 42 kvm...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kender følelsen, da jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed. Jeg havde et skrivebord, 3 reoler, en kommode, et sengebord og et tv-bord til 60 kvm.. hehe
Hygger mig med Batman TAS volume 2, ser ud til der er kommet nye komponister til her på det sidste, udover Shirley Walker, synes hvertfald ikke hendes navn popper fewem så tit mere som på volume 1.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 150 Måske havde postbudet indholdet i forvejen ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#152 dyg 19 år siden
#153 Bates 19 år siden
http://tv.tv2.dk/tv/?Region=1&KanalID=6&So...
#154 filmz-sparrowed 19 år siden
Overvejer også, at ta' meget tidligt til Horsens.
Lytter desuden til: Laugh, I nearly Died som er mit favorit nummer fra A Bigger Bang albummet.
Varmer godt op til koncerten imorgen.
#155 filmz-sparrowed 19 år siden
Er så småt på vej afsted til Rolling Stones-koncerten.
Håber seriøst, at man kan finde nogle af dem man kender, i den mængde af folk, i byen. Meget rart at ankomme tidligt, så man undgår kaos, og kan nå at se lidt af byen Horsens.
#156 mini_jette 19 år siden
#157 filmz-Bruce 19 år siden
#158 lagoni 19 år siden
Så har jeg næsten fået pakket alt ud i min nye lejlighed. Har fået båret de fleste flyttekasser og andet skrammel ned i kælderen, så nu virker her ufattelig tomt. Jeg har slet ikke møbler nok til 42 kvm...
#159 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg kender følelsen, da jeg flyttede ind i min nuværende lejlighed. Jeg havde et skrivebord, 3 reoler, en kommode, et sengebord og et tv-bord til 60 kvm.. hehe
#160 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"