Det har du nok ret i, især hvis man skal gå ud fra anmeldernes vurdering og sammenligning. Har ikke selv været med til Madonna koncerten, så kan personligt ikke selv, drage den konklusion.
Snakkede med nogle igår efter koncerten, som havde været på yderplænen og som ikke kunne se noget(foruden på monitor) men alligevel virkede de godt tilfredse, og var enige om, at det var en af deres bedste oplevelser. Det var en ganske imponerende scene-opsætning, som dog så lidt slidt ud...men den scene har jo været igennem en langvarrig tour.
Fik taget nogle billeder, og videoklip med min mobil... Dem uploader jeg senere. Nu gælder det om, at få noget søvn.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg skal til møde om lidt, og så til møde i banken kl. 17. (Ny bank - nye muligheder..)
Min fætter kommer iøvrigt hele ugen for at lave hjemmebio hos mig, så jeg ser frem til at se det om en uge. Håber sku han når langt denne gang. Kan snart ikke vente mere..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Effekten af forøget vidensdeling for innovationshastigheden hos en konsulentvirksomhed. Tror nok det skal blive spændende, men det er lidt hårdt at komme igang efter 2 måneders ferie. ;-)
Wow! Lyder kompliceret med mit sølle ét semester på bagen. Og ja, det er sgu lidt hårdt at kravle tilbage på skolebænken, især når jeg tænker på, at jeg har valgt fag til en værdi af 40 point. Det kommer sikkert til at gøre nas senere på semestret... :(
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#161 filmz-sparrowed 19 år siden
#157...
Det har du nok ret i, især hvis man skal gå ud fra anmeldernes vurdering og sammenligning. Har ikke selv været med til Madonna koncerten, så kan personligt ikke selv, drage den konklusion.
Snakkede med nogle igår efter koncerten, som havde været på yderplænen og som ikke kunne se noget(foruden på monitor) men alligevel virkede de godt tilfredse, og var enige om, at det var en af deres bedste oplevelser. Det var en ganske imponerende scene-opsætning, som dog så lidt slidt ud...men den scene har jo været igennem en langvarrig tour.
Fik taget nogle billeder, og videoklip med min mobil...
Dem uploader jeg senere. Nu gælder det om, at få noget søvn.
#162 filmz-incubus 19 år siden
#163 McPeter 19 år siden
#164 filmz-incubus 19 år siden
#165 davenport 19 år siden
Min fætter kommer iøvrigt hele ugen for at lave hjemmebio hos mig, så jeg ser frem til at se det om en uge. Håber sku han når langt denne gang.
Kan snart ikke vente mere..
#166 McPeter 19 år siden
Havde selv 1-6. og 8. semester på eksport inden. :-)
#167 filmz-incubus 19 år siden
Sejt! Hvad skal du skrive om i dit afgangsprojekt?
#168 McPeter 19 år siden
#169 filmz-lbw 19 år siden
#170 filmz-incubus 19 år siden
Wow! Lyder kompliceret med mit sølle ét semester på bagen. Og ja, det er sgu lidt hårdt at kravle tilbage på skolebænken, især når jeg tænker på, at jeg har valgt fag til en værdi af 40 point. Det kommer sikkert til at gøre nas senere på semestret... :(