#166 - en af mine kammerater skulle købe gave til sin kæreste på et tidspunkt, så han gik ind i en undertøjsbutik og købte for ca.1000kr undertøj - en klassiker tænker du nok, men han havde lige twistet den lidt da han ikke var sikker på præcis hvad hun ville have. Så han tog lidt gas på hende og købte et par KÆMPE trusser og en 70A BH - så kunne hun bytte det til det hun hellere ville ha... og noget der passede perfekt istedet... ;-) Men det er selvfølgelig også en lidt farlig gave hvis hun ikke kan ta lidt gas fordi man hentyder til at hun har en kæmpe røv og små patter... :-D Man kan jo også vælge at lave den omvendt hvis det endelig er...
Endelig weekend efter en abnormt lang arbejds-uge... Så nu skal der bare råhygges... Har lige set 'The Rock' (hvor er det egenligt irriterende at musikken fra 'Pirates' minder SÅ meget om musikken herfra...) Og nu kan jeg så ikke helt finde ud af hvad jeg gider...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sku lige ha en lille pause fra Batman TAs, så jeg har lige set Batman begins færdig nu, damm jeg glæder mig til The Dark Knight, og især The Joker, jeg tror virkelig han bliver en scary sindsyg person, men mere over i det realistiske område.
Jeg burde også snart gense Tim Burtons Joker, kan faktisk ikke rigtig huske hvo'en Jack Nicolsen spillede rollen som The Joker.
Ahh nu tror jeg vi skal ha lidt John McClane action i form af Die Hard 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet hjem fra Dk's første reggae festival - Raggapak i Silkeborg. Jeg har lavet hjemmesiden og kender nogle af dem der skulle spille, så det var en gratis omgang for mig. yay. Det var en vildt fed festival. Som at havne i et eventyr. Komplet med skovsø, en lille å hvor der var lavet strand ved siden af, så man kunne ligge og ryge vandpiper. Smukke piger, god musik, perfekt lyd, glade mennesker og god mad. Jeg har nogle rigtig gode billeder derfra, og jeg håber de kommer op på siden.
Sidde stadig med mit svendeprøve projekt, venter at høre fra en kammerat, der har lovet at hjælpe med programmeringen.. Håber snart han melder tilbage, ellers er jeg lidt på skideren :s
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Er næsten blevet overbevist om at jeg er flyttet til mellemøsten. Der er en i nærheden der spiller noget "musik" som i mine øre ikke er særlig god. Faktisk var jeg i starten overbevist om at det var en der kaldte til bøn i en moske. Men det har stået på i lidt over 40 minutter nu. Ret irriterende ikke at folk ikke kan finde ud af at spille deres musik på et moderat niveau.
Ellers sidder jeg bare og venter på at kæresten skal komme forbi på et lille visit. Det vil sige at jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet uden egentligt at have nogen grund til det.
Har lige læst at den første annoncerede dual-layer bluray udgivelse er en anime serie. Men det kan vel ikke undre nogen at det er en udgivelse i Japan der bliver den første.
-edit- Jeg når lige at trykke på gem og så bliver der slukket. Man skal åbentbart bare brokke sig på filmz og så bliver tingene løst.
Ah, Søndag... Gud og hele menneskehedens hviledag... mmmm..!
Er helt og holdent i ekstase... Har lige set 'The Boondock Saints' og den er da bare alt for god... Hvorfor er det først nu jeg ser den? Og værrer endnu; hvorfor er der ingen der har sagt at den var SÅ god? Er verden da gået af lave? tsk tsk, nogen der kan anbefale noget i samme stil? Eller bare en anden drøngod film, som man bare SKAL se...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#178 - jamen det kunne jeg da godt have fortalt dig. Fantastisk god og fantastisk overset film. Leder efter den "nye" danske udgave til en fornuftig pris... Lidt svær at finde. :-(
Ved ikke hvad der skulle være "samme stil", da jeg synes den er noget ganske særligt... :-) Så skulle man næsten ud i noget Tarantino eller lignende... :-)
#171 McPeter 19 år siden
#172 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Om lidt skal vi lave hjemmelavet is, det skal nok blive sjovt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#173 mini_jette 19 år siden
Har lige set 'The Rock' (hvor er det egenligt irriterende at musikken fra 'Pirates' minder SÅ meget om musikken herfra...) Og nu kan jeg så ikke helt finde ud af hvad jeg gider...
#174 elwood 19 år siden
Jeg burde også snart gense Tim Burtons Joker, kan faktisk ikke rigtig huske hvo'en Jack Nicolsen spillede rollen som The Joker.
Ahh nu tror jeg vi skal ha lidt John McClane action i form af Die Hard 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 duuk74 19 år siden
Det var en vildt fed festival. Som at havne i et eventyr. Komplet med skovsø, en lille å hvor der var lavet strand ved siden af, så man kunne ligge og ryge vandpiper. Smukke piger, god musik, perfekt lyd, glade mennesker og god mad.
Jeg har nogle rigtig gode billeder derfra, og jeg håber de kommer op på siden.
#176 filmz-herskegut 19 år siden
Håber snart han melder tilbage, ellers er jeg lidt på skideren :s
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#177 Scherlund 19 år siden
Ellers sidder jeg bare og venter på at kæresten skal komme forbi på et lille visit. Det vil sige at jeg sidder og surfer lidt rundt på nettet uden egentligt at have nogen grund til det.
Har lige læst at den første annoncerede dual-layer bluray udgivelse er en anime serie. Men det kan vel ikke undre nogen at det er en udgivelse i Japan der bliver den første.
-edit-
Jeg når lige at trykke på gem og så bliver der slukket. Man skal åbentbart bare brokke sig på filmz og så bliver tingene løst.
#178 mini_jette 19 år siden
Er helt og holdent i ekstase... Har lige set 'The Boondock Saints' og den er da bare alt for god... Hvorfor er det først nu jeg ser den? Og værrer endnu; hvorfor er der ingen der har sagt at den var SÅ god? Er verden da gået af lave?
tsk tsk, nogen der kan anbefale noget i samme stil? Eller bare en anden drøngod film, som man bare SKAL se...
#179 McPeter 19 år siden
Ved ikke hvad der skulle være "samme stil", da jeg synes den er noget ganske særligt... :-) Så skulle man næsten ud i noget Tarantino eller lignende... :-)
#180 mini_jette 19 år siden
Uha... Det kan jeg lige så godt sige med det samme: jeg HADER tarantino..!