Underlig søndag.. her i Århus regner det i 5 minutter, så skinner solen i 5 minutter mens det tordener, hvorefter det starter forfra..
Alt imens jeg vrider det sidste af mine hjerneceller, for at få det kode til at spille som det skal. Min kammerat er åbenbart umulig at få fat i, hvilket man bedst kan beskrive som "noget lort"
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#181 Tror jeg har set Runaway train...men måske var det på tide at gense den... lidt nedtur med de ringe dvd-udgaver:( Ellers lyder to live and die in LA vældig spændende, så den skal jeg da helt sikkert have set... Tak for hjælpen;)
Og så var der da lige bonus, da jeg sprang på IMDB for at tjekke førnævnte film, for på forsiden bliver man mødt af følgende overskrift: Prison Break: Second Season Premiere Tomorrow Night, 8/7c on Fox YAY..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder på job og har fødselsdag... 31... puha! Man burde have fri, når man havde dag, men sådan spiller klaveret jo ikke.. Dog går jeg kl. 12.00 så det er da ikke helt skidt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg kan anbefale dig nogle oversete film, dog måske ikke lige i samme genre.
Runaway Train
Jon Voight i megahård rolle. DVD udgaven er dog ikke særlig god, men den bedste er R4 udgaven. Håber snart på en nyudgivelse.
To Live And Die in LA
William Friedkins lille 80'er mesterværk med Willem Dafoe i topform og med en super biljagt.
#182 filmz-herskegut 19 år siden
Alt imens jeg vrider det sidste af mine hjerneceller, for at få det kode til at spille som det skal.
Min kammerat er åbenbart umulig at få fat i, hvilket man bedst kan beskrive som "noget lort"
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#183 mini_jette 19 år siden
Tror jeg har set Runaway train...men måske var det på tide at gense den... lidt nedtur med de ringe dvd-udgaver:(
Ellers lyder to live and die in LA vældig spændende, så den skal jeg da helt sikkert have set...
Tak for hjælpen;)
Og så var der da lige bonus, da jeg sprang på IMDB for at tjekke førnævnte film, for på forsiden bliver man mødt af følgende overskrift: Prison Break: Second Season Premiere Tomorrow Night, 8/7c on Fox
YAY..!
#184 filmz-Bruce 19 år siden
#185 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 davenport 19 år siden
Man burde have fri, når man havde dag, men sådan spiller klaveret jo ikke..
Dog går jeg kl. 12.00 så det er da ikke helt skidt :)
#187 Bates 19 år siden
#188 cyberzed 19 år siden
#189 elwood 19 år siden
Vilkårligt billede
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 cyberzed 19 år siden