Jeg vil nok ikke kalde det helt samme stil, men jeg kom til at tænke på nedenstående film, da du nævnede "Boondock Saints", fordi jeg så dem næsten samtidig i sin tid, og det var begge fantastiske filmoplevelser:
2 Days in the Valley - http://www.imdb.com/title/tt0115438/ Jeg er vild med den film, og vil nærmest kalde den en "Tarantino meets Altman"-film.
//JackJazz
P.s.: Sørg for at slippe af med din Tarantino-aversion - du går glip af en masse...
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#186 Stort TILLYKKE Davenport – husk nu at stofskiftet ændrer sig radikalt primo 30erne, det måtte jeg selv erfare på den hårde måde, med efterfølgende livsstilsændring og noget ubehageligt noget der kaldes motion ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Mange tak alle sammen. Jeg føler mig næsten som medlem af Dansk Front, fordi alle kollegerne har sat en hel del danske flag op rundt om mit skrivebord. Det er helt vildt. De troede rigtig at de skulle smovse rundstykker på min regning, men gavekassen er lige blevet afviklet (før MIN fødselsdag, selvfølgelig), så det gav ikke éen birkes i dag. Så kan de lære at give mig gaver!
Jeg har iøvrigt slet ikke fået noget som helst endnu... :´(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#186 Også tillykke herfra. Du er da i den bedste alder nu.
Er i gang med at skrive nogle jobansøgninger, men det er ikke ligefrem fordi det vrimler med jobs heroppe i det nordjyske. Men nu må vi se om jeg ikke får et eller andet.
De fleste jobs er enten Telemarketing eller som gadesælger for Amnesty, Folkekirkens nødhjælp, Naturfredningsforeningen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Efter at have været aktiv bruger på filmz i over 3 1/2 år, har jeg nu for første gang vundet i en konkurrence. Woohoo. Ironisk nok er præmien billetter til en film jeg selv har været med til at lave. :-/
Sidder og tænker over hvor træt jeg er af at se de overeksponerede Ulrich Thomsen og Nikolaj Lie Kaas i hovedrollerne i en ny film (Sprængfarlig Bombe konkurrencen). Er jeg den eneste der har problemer med indlevningsevne mht. deres roller? Det gælder adskillige andre danske skuespillere, som har siddet tungt på hovedroller siden slut 90'erne.
Tror jeg skal holde en pause fra mainstream film. ;o)
#191 filmz-jackjazz 19 år siden
Jeg vil nok ikke kalde det helt samme stil, men jeg kom til at tænke på nedenstående film, da du nævnede "Boondock Saints", fordi jeg så dem næsten samtidig i sin tid, og det var begge fantastiske filmoplevelser:
2 Days in the Valley - http://www.imdb.com/title/tt0115438/
Jeg er vild med den film, og vil nærmest kalde den en "Tarantino meets Altman"-film.
//JackJazz
P.s.: Sørg for at slippe af med din Tarantino-aversion - du går glip af en masse...
#192 wiseguy 19 år siden
#193 dyg 19 år siden
#194 davenport 19 år siden
Jeg føler mig næsten som medlem af Dansk Front, fordi alle kollegerne har sat en hel del danske flag op rundt om mit skrivebord. Det er helt vildt.
De troede rigtig at de skulle smovse rundstykker på min regning, men gavekassen er lige blevet afviklet (før MIN fødselsdag, selvfølgelig), så det gav ikke éen birkes i dag.
Så kan de lære at give mig gaver!
Jeg har iøvrigt slet ikke fået noget som helst endnu... :´(
#195 cyberzed 19 år siden
#196 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#197 filmz-jonasgr 19 år siden
Er i gang med at skrive nogle jobansøgninger, men det er ikke ligefrem fordi det vrimler med jobs heroppe i det nordjyske.
Men nu må vi se om jeg ikke får et eller andet.
De fleste jobs er enten Telemarketing eller som gadesælger for Amnesty, Folkekirkens nødhjælp, Naturfredningsforeningen.
'Cause I'm evil"
#198 filmz-Bruce 19 år siden
#199 Corgan 19 år siden
Efter at have været aktiv bruger på filmz i over 3 1/2 år, har jeg nu for første gang vundet i en konkurrence. Woohoo.
Ironisk nok er præmien billetter til en film jeg selv har været med til at lave. :-/
#200 filmz-lbw 19 år siden
Tror jeg skal holde en pause fra mainstream film. ;o)
Edit: Tillykke til #186+199 :)