Ved at tage en kopi af min Six Feet Under S3 Disk 2. Den er beskadiget, så den kan ikke afspilles i min DVD. Self det sæson jeg betalte told af. Hvis dette virker, gider jeg ikke sende den tilbage.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Lytter til Kris Kristofferson, som jeg har STOR respekt for, både som musiker og skuespiller.
Albummet jeg pt. lytter til er... The austin sessions Ganske afslappende...og bedre end forventet.
Har også Me And Bobby Mcgee liggende.
Normalt er jeg ikke til Country, men der er alligevel 3 der kan lokke mig til, at lytte en sjældent gang, og det er Johnny Cash, Randy Travis, og Kris Kristofferson.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Sidder selv og slapper lidt af før jeg skal flytte i morgen. Dagen starter med at skulle hente en udenlandsk studerende kl. 8 og så skynde sig hjem til Sydfyn, pakke lastbil, køre til Odense og så slæbe det hele op på 2. sal. Yeah...
Har ikke fået internettet helt op i den nye lejlighed, så kan vist se frem til nogle dage uden. Suk.
Og så har jeg ondt i hovedet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#217 - Du har vel fået Scherlund, kss og bobber til at hjælpe dig i morgen. Hvis jeg boede i Odense ville jeg naturligvis hjælpe, men det gør jeg heldigvis ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvor er du flink :) Scherlund har jeg kapret, har ikke lige fået fat i bobber og kss er liiige kommet hjem fra Mexico og er nu i København. Men min far og en ven hjælper også, der skal nok bare gåes en del gange og ned af trapper. Wee...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#211 cyberzed 19 år siden
#212 DarkLight 19 år siden
#213 elwood 19 år siden
Kane Is Back!
Jeg troede ikke de kunne få fat på Joe Kucan, men det er jo stort det her hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 filmz-Kadann 19 år siden
#215 DarkLight 19 år siden
Self det sæson jeg betalte told af. Hvis dette virker, gider jeg ikke sende den tilbage.
#216 filmz-sparrowed 19 år siden
Albummet jeg pt. lytter til er...
The austin sessions
Ganske afslappende...og bedre end forventet.
Har også Me And Bobby Mcgee liggende.
Normalt er jeg ikke til Country, men der er alligevel 3 der kan lokke mig til, at lytte en sjældent gang, og det er Johnny Cash, Randy Travis, og Kris Kristofferson.
#217 lagoni 19 år siden
Sidder selv og slapper lidt af før jeg skal flytte i morgen. Dagen starter med at skulle hente en udenlandsk studerende kl. 8 og så skynde sig hjem til Sydfyn, pakke lastbil, køre til Odense og så slæbe det hele op på 2. sal. Yeah...
Har ikke fået internettet helt op i den nye lejlighed, så kan vist se frem til nogle dage uden. Suk.
Og så har jeg ondt i hovedet.
#218 Popeye 19 år siden
#219 dyg 19 år siden
#220 lagoni 19 år siden