Gravatar

#221 Scherlund 19 år siden

#186 Tillykke din gamle bacon ædende, øl drikkende og storslåede filmzer.

#217 Men jeg bor desværre i Odense, så jeg er blevet hijacket til at slæbe :(

Ej pjat, vil mere end gerne hjælpe en anden filmzer.

Er lige kommet hjem efter at have hentet en Østrigsk udvekslingsstudent. Meget sent tidspunkt at komme på må jeg bare sige. Ydermere skal jeg hente Lagonis studerende kl. 8 i morgen tidlig, så jeg må nok hellere få noget søvn.
Gravatar

#222 DarkLight 19 år siden

Min operation i #215 lykkes, så det regner jeg med at leve med, selvom det er rimelig irriterende. Man kan nemt se en kvalitetsforringelse.
Men mon ikke jeg får en mere altædende DVD afspiller engang...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#223 wiseguy 19 år siden

Det er en skøn dag og humøret er højt ;o)
FCK gjorde det umulige igår aftes og selvom jeg på ingen måde er FCK-fan, så gik jeg i seng med et stort smil på læberne - de jubelscener ku' man da kun blive i godt humør af at se på.

Havde forventet "uanmeldt" kasseeftersyn fra revisionen i dag, men det lader ikke til, at det bliver i dag alligevel, så det er en anden ting at glæde sig over.
Endeligt går jeg hjem allerede kl 12 i dag, skal jo til Horsens og hører lidt muzak - ja og solen skinner!!!
Jeg er en GLAD, GLAD mand ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#224 davenport 19 år siden

Sidder lige og har fået Internet. TDC har åbenbart tryllet det ind i mine ledninger af dem selv. Det var sku rart.
Ellers er jeg forkølet, så måtte blive hjemme i dag.

Havde 14 mennesker til spisning igår, så der var en betragtelig opvask...

God flytning Lagoni, kør nu ikke Scherlund for hårdt. (Han er så skrøbelig ;D )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#225 elwood 19 år siden

Tilstoppet kloakrør det flyder med vand og andet på gangen nu, det ikke lige det fedeste, rørene på arbejdet er så ødelagt simplthen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#226 Scherlund 19 år siden

Gravatar

#227 lagoni 19 år siden

Så blev der flyttet. Har heldigvis fået internettet op, så nu er min pc vist det eneste der er pakket ud. Værelset roder ekstremt, kasser og poser over det hele.

Må lige rose bobber for hans timing, han ringer da vi lige har to flyttekasser tilbage, så han slap denne gang :) Men vi overlevede da, det tog kun en lille time at få det hele op på 2. sal.

Nu skal jeg til at gennemrode alle kasserne for anden gang, da mit antennekabel er væk. Skal så måske klare mig uden tv indtil mine forældr emåske kommer på søndag. Onde verden... Med mindre nogen ved hvor man kan købe billige antennekabler?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#228 bobber 19 år siden

Ja, min timing er perfekt :)

Til gengæld brugte jeg så hele formiddagen på at rydde op på engen ved Fruens Bøge, hvor der var DHL-stafet i går - hvor jeg også hjalp hele dagen. Helt ærligt ville jeg hellere have hjulpet lagoni med flytningen end at rende rundt og samle alt muligt lort op fra pladsen, men nogen skulle jo gøre det. 3000 mennesker efterlader en del affald.
Don't Panic
Gravatar

#229 lagoni 19 år siden

Så blev der spist aftensmad på et nærliggende pizzaria. Hvor er det fantastisk dejligt (og sikkert dyrt i længden) at kunne til et spisested.

Nu sidder jeg med en øl, mens kæresten sidder med en hårtørrer og afrimer fryseren. Ligestilling! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#230 DarkLight 19 år siden

En hårtørrer? Varmt vand i en balje, lille du.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: