Sidder og slår mave efter frokosten, kylling i karry med banankage til..umhh. mums hvor godt :) Nu skal jeg bare få resten af dagen til at gå, hvilket nok kommer til at flyve afsted.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#133 - :( Føj da. Sunset og lignende pop-sandwich-franchise-restaurenter er da jævnt elendige. Eneste ordentlige af slagsen jeg har prøvet er Blimpie.
Hvis du vil have en sandwich af højeste klasse, så skal du prøve sandwich-shoppen i Vejle. Fremragende, og slet ikke så slasket og kedeligt som de andre har tendens til at være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
DarkLight - Nej, det er med i de 15 kr. man betaler pr. dag for mad her. Men hummerhaler smager jo ret godt!!
Mht. sandwich, så har Kolding en rigtig god på Jernbanegade lige ved banegården. (Sandies) Bacon og kylling i hjemmebagt brød til en 20er. Det er super og det er billigt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 filmz-herskegut 20 år siden
Nu skal jeg bare få resten af dagen til at gå, hvilket nok kommer til at flyve afsted.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#132 davenport 20 år siden
- Jeg er i hvert tilfælde mæt!
#133 filmz-Kadann 20 år siden
#134 dyg 20 år siden
Hvis du vil have en sandwich af højeste klasse, så skal du prøve sandwich-shoppen i Vejle. Fremragende, og slet ikke så slasket og kedeligt som de andre har tendens til at være.
#135 DarkLight 20 år siden
#136 cyberzed 20 år siden
#137 myggen 20 år siden
#138 cyberzed 20 år siden
#139 davenport 20 år siden
Mht. sandwich, så har Kolding en rigtig god på Jernbanegade lige ved banegården. (Sandies)
Bacon og kylling i hjemmebagt brød til en 20er. Det er super og det er billigt!
#140 cyberzed 20 år siden