Jeg er netop kommet hjem fra Kbh, hvor jeg lige har været inde og lytte på højttalere i Hi-Fi Klubben, så jeg ved hvad jeg skal købe, når tiden kommer.. og så kom jeg lige forbi et værtshus hvor en af mine veninder fejrede at hun har fået lejlighed. :)
ak ja, Morgan freeman fik thumbs up da han lavede det med kogebogen i stedet for normal indsamling halløj, og nu ser jeg så på tv4 at der er et støtte show for orkan offrene hvor han vidst er vært, oh well så er alt jo som vi kender det igen, med hollywood celeb...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
har sagt det før og jeg siger det igen, det giver mig en dårlig smag når man laver de her shows for noget som lige er i the news nu, og ikke for de tusind af andre folk som dagligt dør og mister famile på grund af f.eks. hungersnød eller krig i deres land.
og ja hele snakken har vi haft før, jeg kunne bare ikke lige lade være med at tænke på det igen nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder på tearrassen med den bærbare og en kølig tuborg. Solen hamrer ned fra en lammeskyshimmel, og der er sport på 3eren. (Ikke i 2eren) Naboerne og kæresten er stille, og der skal laves lasagne til aften, med beca-sovs og voldsomt krydret med ost. Så skal man nok lige tjekke hvad det er tv2 har gang i i aften, for jeg regner da mig selv som niveauet lige over landsbytosse, men det vil vise sig. Længe oppe med en flaske et eller andet.
Top den! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Her står den på filmaften i stor stil. Jeg har ikke besluttet mig for hvad der skal ses endnu, men mad og drikke står klar, så jeg skal bare beslutte mig. Tror jeg vil lægge ud med en film noir: "The Asphalt Jungle" :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#21 filmz-Kadann 20 år siden
#22 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 elwood 20 år siden
og ja hele snakken har vi haft før, jeg kunne bare ikke lige lade være med at tænke på det igen nu her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#25 dyg 20 år siden
#26 filmz-sanjo 20 år siden
#27 Skum 20 år siden
#28 filmz-NeoDk 20 år siden
#29 davenport 20 år siden
Solen hamrer ned fra en lammeskyshimmel, og der er sport på 3eren. (Ikke i 2eren)
Naboerne og kæresten er stille, og der skal laves lasagne til aften, med beca-sovs og voldsomt krydret med ost.
Så skal man nok lige tjekke hvad det er tv2 har gang i i aften, for jeg regner da mig selv som niveauet lige over landsbytosse, men det vil vise sig.
Længe oppe med en flaske et eller andet.
Top den! :D
#30 El vez 20 år siden