Jeg sidder og keder mig, er lige blevet færdig med et program, der ikke kan testes før en kollega kommer tilbage og får et testmiljø op. Så jeg overvejer om jeg skulle spille lidt SimFarm.
Og så er der kun en time til den store årlige Bordfodbold-turnering starter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg spiller faktisk Simfarm lige nu. Men jeg vinder ikke lige på frugt & grønt. Banken slagter mig, men hvorfor skulle det også adskille sig fra det virkelige liv?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og planlægger, hvilke film jeg skal tygge mig igennem i aften. Udover "Dog Soldiers", tager jeg nok hul på TNG - season 2 eller hopper på BoB og håber, at den er så god, som folk siger.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Neej, har du ikke set den før? Glæd dig. Det er ellers et par gode ting du har liggende til en fredag aften... Hvad tid skal jeg komme? ;)
Nej, jeg får besøg af en ven, der gerne vil spise bøf og drikke vin, og så har jeg da en plan om at se trains, planes & automobiles engang. Det er flere år siden jeg har set den.
Nej det er sku fedt! Indtil videre har det været en rigtig hyggelig dag. Der er kolde øl i køleren (jeg lagde ud med 2 HC Andersen, der er på 9.0%) og nye film i postkassen. Kæresten sover, og jeg har Simfarm!! - Jamen, hvad mere skal jeg da forlange? - det er sjældent at man bliver sådan rigtig rørstrømsk, men jeg nærmer mig den tilstand, man kalde lykkelig, slet og ret ;D
Jeg skal lige ud og pudse næsen (En bemærkning der er rigtig sjov, hvis man kender Martin Bigums tegning i MAD for mange år siden!)
#1 dyg 20 år siden
Og så er der kun en time til den store årlige Bordfodbold-turnering starter.
#2 davenport 20 år siden
Jeg spiller faktisk Simfarm lige nu. Men jeg vinder ikke lige på frugt & grønt. Banken slagter mig, men hvorfor skulle det også adskille sig fra det virkelige liv?
#3 filmz-Kadann 20 år siden
#4 Yoda 20 år siden
#5 davenport 20 år siden
Glæd dig. Det er ellers et par gode ting du har liggende til en fredag aften... Hvad tid skal jeg komme? ;)
Nej, jeg får besøg af en ven, der gerne vil spise bøf og drikke vin, og så har jeg da en plan om at se trains, planes & automobiles engang. Det er flere år siden jeg har set den.
#6 Yoda 20 år siden
Du skal være velkommen, Davenport ;-)
Nej, jeg har endnu ikke fået set BoB, så jeg glæder mig til at kaste mig over den!
Det lyder også som en fin combo, du har gang i. Rødvin, bøf og en god film - det går man aldrig fejl af!
#7 davenport 20 år siden
Indtil videre har det været en rigtig hyggelig dag. Der er kolde øl i køleren (jeg lagde ud med 2 HC Andersen, der er på 9.0%) og nye film i postkassen.
Kæresten sover, og jeg har Simfarm!! - Jamen, hvad mere skal jeg da forlange? - det er sjældent at man bliver sådan rigtig rørstrømsk, men jeg nærmer mig den tilstand, man kalde lykkelig, slet og ret ;D
Jeg skal lige ud og pudse næsen (En bemærkning der er rigtig sjov, hvis man kender Martin Bigums tegning i MAD for mange år siden!)
#8 filt 20 år siden
#9 Skum 20 år siden
#10 dyg 20 år siden