#7 Haha, Martin Bigums MAD-eskapader... dem kan jeg godt huske! Var det noget med et par posebukser? Eller en flaskedreng??
Tænk, at han senere skulle gå hen og blive en anerkendt kunstner. Jeg glemmer sent ansigtsudtrykket på min kunstlærer på billedskolen, da hun præsenterede mig for denne fremragende Martin Bigum, og jeg så begejstret udbrød, at jeg da havde nogle tegneserieblade derhjemme, som han havde tegnet for. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Spiller The incredible Hulk Ultimate Destruction på min gamecube! det spil er for vildt, du jkan smadre alt og alle, det er bare skæg at gå amok med at kaste biler og helikopter efter folk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er småberuset (det summer i hvert fald i tæerne!!) og venter på, at en af mine venner skal dukke op, så vi kan smide Freddy Got Fingered eller Pootie Tang på og sidde og grine dumt... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11 filmz-sanjo 20 år siden
#12 evermind 20 år siden
Haha, Martin Bigums MAD-eskapader... dem kan jeg godt huske! Var det noget med et par posebukser? Eller en flaskedreng??
Tænk, at han senere skulle gå hen og blive en anerkendt kunstner. Jeg glemmer sent ansigtsudtrykket på min kunstlærer på billedskolen, da hun præsenterede mig for denne fremragende Martin Bigum, og jeg så begejstret udbrød, at jeg da havde nogle tegneserieblade derhjemme, som han havde tegnet for. :P
#13 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 evermind 20 år siden
#15 lyspunkt 20 år siden
#16 evermind 20 år siden
#17 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#18 DarkLight 20 år siden
Smider Open Range på her om 5 mins og åbner den sidste af en række Økologiske Humle fra Thy.
Håber på at Lumines dukker op i morgen, hvor planen også er at tage til Ålborg og spise.
#19 filmz-sanjo 20 år siden
Regner med at se deadwood S1, nu (igen).
#20 DarkLight 20 år siden
Og nej, Open Range er udskudt lidt. Det er Friday Rocks på VH1. Yeah baby!