Gravatar

#11 filmz-sanjo 20 år siden

Spiller lidt den nye Vietcong 2 demo..
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#12 evermind 20 år siden

Haha, Martin Bigums MAD-eskapader... dem kan jeg godt huske! Var det noget med et par posebukser? Eller en flaskedreng??

Tænk, at han senere skulle gå hen og blive en anerkendt kunstner. Jeg glemmer sent ansigtsudtrykket på min kunstlærer på billedskolen, da hun præsenterede mig for denne fremragende Martin Bigum, og jeg så begejstret udbrød, at jeg da havde nogle tegneserieblade derhjemme, som han havde tegnet for. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 elwood 20 år siden

Spiller The incredible Hulk Ultimate Destruction på min gamecube! det spil er for vildt, du jkan smadre alt og alle, det er bare skæg at gå amok med at kaste biler og helikopter efter folk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 evermind 20 år siden

Er småberuset (det summer i hvert fald i tæerne!!) og venter på, at en af mine venner skal dukke op, så vi kan smide Freddy Got Fingered eller Pootie Tang på og sidde og grine dumt... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 lyspunkt 20 år siden

Jeg står lige og får en fyraftensøl. Det har jeg så gjort siden kl 15. Men Hva´faen :)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#16 evermind 20 år siden

Way to go, lyspunkt!
Gravatar

#17 filmz-Koenig 20 år siden

Sidder sammen med en af mine venner fra folkeskolen og hører gamnmel 90'er pop/techno osv. og drikker en lille øl!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#18 DarkLight 20 år siden

Lige stenet lidt Contact. Under mig over at Dr viser en ting på MTV, mens fjernsyn viser noget andet.

Smider Open Range på her om 5 mins og åbner den sidste af en række Økologiske Humle fra Thy.

Håber på at Lumines dukker op i morgen, hvor planen også er at tage til Ålborg og spise.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 filmz-sanjo 20 år siden

Stenede også Contact, har helt glemt hvor kedelig den film var. Faldt i trance, to gange i løbet af filmen..

Regner med at se deadwood S1, nu (igen).
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#20 DarkLight 20 år siden

Contact er ikke kedelig. Period.
Og nej, Open Range er udskudt lidt. Det er Friday Rocks på VH1. Yeah baby!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: