#169: Ja, jeg gør da mit bedste til at leve op til folks forventinger om en fascistisk embedsmand - og med så mange afslag jeg giver, begynder jeg efterhånden også at føle mig lidt sadistisk.
#170: Jeg tror min chef vil foretrække 2 homo-giraffer, i hvert fald i dag.
#167: Hvornår har du været hos CC, og hvor? Jeg øjner en tidligere kollega!
Sidder og laver absolut ingenting. Mine to "chefer" er begge OOO, og jeg blev færdig med mit projekt i går, så jeg skal bare kigge lidt på en arkitektur til mit næste projekt.
Og dagens ret er Chili con Carne, og når jeg kommer hjem skal der laves en gang hjemmelavet pastasauce.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hmm, jeg tror jeg startede i sommeren 2001 (2002?), så det er muligt vores veje ikke har krydset. Jeg startede dagen inden festen med roning i drageskib, og efterfølgende fest på Bakken.
Måske var det dig jeg delte en taxa hjem med, og i så fald, er det dig der har mit dankort? :)
#171 myggen 20 år siden
#170: Jeg tror min chef vil foretrække 2 homo-giraffer, i hvert fald i dag.
#167: Hvornår har du været hos CC, og hvor? Jeg øjner en tidligere kollega!
#172 dyg 20 år siden
Og dagens ret er Chili con Carne, og når jeg kommer hjem skal der laves en gang hjemmelavet pastasauce.
#173 cyberzed 20 år siden
#174 filmz-Kadann 20 år siden
2000-2001 var jeg ansat og jeg sad primært i privat telemarketing og hjalp kundeservice et lille halvt års tid.
#175 myggen 20 år siden
Måske var det dig jeg delte en taxa hjem med, og i så fald, er det dig der har mit dankort? :)
#176 filmz-Kadann 20 år siden
Hehe, desværre har jeg ikke dit dankort.. *host*længere*host*
Men nej, vores veje har ikke krydset, fordi jeg stoppede i januar 2001, da telemarketing blev nedlagt. :)
#177 myggen 20 år siden
#178 DarkLight 20 år siden
#179 dyg 20 år siden
#180 filmz-Kadann 20 år siden
De må op mod muren, de svin! På god gammeldags kinesisk manér! ;)