Har lige fundet ud af at der ikke er flere penge på min konto. Jeg troede der stod 1000,- Det har været en elendig dag, og den bliver åbenbart bare værre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder stadig og installerer maskiner på livet løs til min undervisning.. og traditionen tro, så er Windows 98 totalt ufleksibelt at arbejde med - det har bl.a. fundet netkortet som et skærmkort, hvilket gav mange sjove resultater - og er iøvrigt gået ned et par gange under driverinstallation o.s.v.
Ak ja, de "gode" gamle dage vender tilbage til mig.
Det er bare lokum. Der er firmafest imorgen, jeg er i festudvalget, og man skal købe øl osv. - Det er fanme pinligt, og jeg nægter at låne. Jeg har bare lyst til at melde afbud, men jeg skal holde åbningstalen og står for festlegene. Satans, hvad gør jeg?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jo, der er desværre stadig gale mennesker i det ganske land, som kører med det junk. Mine kollegaer er ikke helt skarpe til det med computere, så de skal helst også se det gamle lort i funktion.
#187, du siger at du er nødt til at ordne noget vigtigt privat (men lad for guds skyld være med at sige, at dét er at smutte hjem og se Aliens i DTS, da jeg ikke tror de har forståelse for det).
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#181 cyberzed 20 år siden
#182 davenport 20 år siden
Det har været en elendig dag, og den bliver åbenbart bare værre.
#183 filt 20 år siden
#184 filmz-Kadann 20 år siden
Ak ja, de "gode" gamle dage vender tilbage til mig.
#185 Scherlund 20 år siden
#186 cyberzed 20 år siden
#187 davenport 20 år siden
Jeg har bare lyst til at melde afbud, men jeg skal holde åbningstalen og står for festlegene. Satans, hvad gør jeg?
#188 filmz-Kadann 20 år siden
Jo, der er desværre stadig gale mennesker i det ganske land, som kører med det junk. Mine kollegaer er ikke helt skarpe til det med computere, så de skal helst også se det gamle lort i funktion.
#189 filt 20 år siden
#190 elwood 20 år siden
Win98 slemt siger i, heh, så sku i prøve at supportere og hjælpe folk som sidder på Win ME!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"