Som myggen skriver, så burde man kunne installere Office efter du har installeret Windows XP, men det kommer lidt an på hvordan man har lavet de medfølgende cd'ere du fik med computeren.
Er det en "mærkecomputer", som IBM, Compaq eller lign.?
#208 Det som Herrguth har, er sikkert en "recovery-cd" som installere det hele fra bunden af. Det er nok tvivlsomt at man kan få lov til bare at installere office :) Ellers kunne han jo køre OpenOffice, det kan det samme.. bare gratis.
#207 Jeg kører rundt over det meste af jylland.. og der er tit at man kun kan opfange alle de dårlige lokale radiostationer.. og nej ;) den radio i bilen er noget at skrive hjem om :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#212 Præcis som Herskegut siger! Men jeg har jo som sagt lige fundet ud af at jeg har Office til XP for undervisere. Så ingen ko på isen! :)
Men som Herskegut også siger, så kan jeg ikke selv vælge hvad der skal installeres når jeg bruger min Recovery-diskette (en rød lille diskette med en ambulance på! Hvor pædagogisk... ;)). Den installerer bare alt det den kan, helt fra bunden af! Udover den diskette, fulgte der kun et par andre cd-rommer med, med forskellige promotion-ting på (et Anders And-spil og ActivDoc).
#212: Jeg synes mere det lyder som om han stikker en diskette i, er så laver det samme som en recovery-cd, men bare henter sagerne fra en lille partition, hvor hele lortet ligger. IBM har vist gjort sig en del i den slags.
Men det er jo også ligemeget, manden havde jo Office alligevel - men OpenOffice var ellers et godt forslag. Jeg ville dog savne Outlook (jaja!), men hvis det kun er Word og Excel man bruger, hvilket det jo lyder som, er OO jo fremragende.
#211 filmz-Kadann 20 år siden
Som myggen skriver, så burde man kunne installere Office efter du har installeret Windows XP, men det kommer lidt an på hvordan man har lavet de medfølgende cd'ere du fik med computeren.
Er det en "mærkecomputer", som IBM, Compaq eller lign.?
#212 filmz-herskegut 20 år siden
Det som Herrguth har, er sikkert en "recovery-cd" som installere det hele fra bunden af.
Det er nok tvivlsomt at man kan få lov til bare at installere office :)
Ellers kunne han jo køre OpenOffice, det kan det samme.. bare gratis.
Jeg kører rundt over det meste af jylland.. og der er tit at man kun kan opfange alle de dårlige lokale radiostationer.. og nej ;) den radio i bilen er noget at skrive hjem om :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#213 Herrguth 20 år siden
Men jeg har jo som sagt lige fundet ud af at jeg har Office til XP for undervisere. Så ingen ko på isen! :)
Men som Herskegut også siger, så kan jeg ikke selv vælge hvad der skal installeres når jeg bruger min Recovery-diskette (en rød lille diskette med en ambulance på! Hvor pædagogisk... ;)). Den installerer bare alt det den kan, helt fra bunden af! Udover den diskette, fulgte der kun et par andre cd-rommer med, med forskellige promotion-ting på (et Anders And-spil og ActivDoc).
#211 Det er en Packard Bell...
#214 filmz-Kadann 20 år siden
Held og lykke med det, nu da du har fundet Office på skiver. :)
#215 myggen 20 år siden
Men det er jo også ligemeget, manden havde jo Office alligevel - men OpenOffice var ellers et godt forslag. Jeg ville dog savne Outlook (jaja!), men hvis det kun er Word og Excel man bruger, hvilket det jo lyder som, er OO jo fremragende.
#216 davenport 20 år siden