Jeg ved at den på Vesterbrogade (ved Føtex) giver mellem 5 og 10 kr, alt efter hvilken film det er. Jeg ved at andre steder i Kbh (f.eks. på Nørrebro) gives der et fast beløb for hver film... uanset hvor ny den er.
sidder og hjælper min storesøster med msn og skype for hun skal snart til england og bo når jeg skal over og besøge hende danm med dvd boxe jeg skal have med hjem :D
tænkte på lavede ikke filmz nogle trøjer med ens nick navn og mærke på en trøje og holdte noget med en biograf med en ny stor film eller noget :D tænkte bare :D
Har lige fået bekræftet at jeg ikke har flere penge på kontoen :( En væsentlig faktor for det er escaflowne tilbudet, der blev posted af en bestemt person. Som den indpakningswhore jeg nu er, så skulle jeg jo have den gamle Ultimative edition. Den med den alt for lækre indpakning. Problemet er bare at den for længst er gået OOP. Så jagten gik ind og sørme om jeg ikke fandt den hos en forhandler. Den var endda billig ca. UDS25! Det kunne jeg jo ikke stå for. Men fælden klappede da jeg lige smuttede forbi deres udsalgsvare. De havde sørme tilbud på RahXephon: The Movie Limited Edition til den enorme sum af USD 13. Så den røg også lige med. Dertil kommer International shipping og en garant for at pakken bliver taget i tolden.
Men pyt med at man skal leve af pasta og ketchup de næste 14 dage. Det har man, som studerende, jo prøvet før. Så længe der nu er 2 lækre udgivelser på vej til mig. Nu mangler jeg bare at finde plads til dem. Det kommer nok til at koste en hylde mere fra ikea :/
”MOR! Kan jeg ikke lige låne lidt penge?” Der skal jo også betales til årsfest, kontingent til klubben, en shinai samt en enkelt tur på bar. :)
Bah jeg keder mig. Godt man snart skal have matematik øvelser. Så kan man grine lidt af de andres fejl. *Evil laugh*
#68 Ja det er et stort problem det med plads :) Jeg har også indstillet mine køb indtil jeg får købt mig en ny reol da mine cd'ere flyttede ud af den nuværende reol med film i for et par måneder siden :)
#61 filmz-Kadann 20 år siden
#62 bobber 20 år siden
#63 filmz-sanjo 20 år siden
#64 Corgan 20 år siden
#58:
Jeg ved at den på Vesterbrogade (ved Føtex) giver mellem 5 og 10 kr, alt efter hvilken film det er.
Jeg ved at andre steder i Kbh (f.eks. på Nørrebro) gives der et fast beløb for hver film... uanset hvor ny den er.
#65 filmz-NeoDk 20 år siden
tænkte på lavede ikke filmz nogle trøjer med ens nick navn og mærke på en trøje og holdte noget med en biograf med en ny stor film eller noget :D tænkte bare :D
#66 filmz-sanjo 20 år siden
#67 lagoni 20 år siden
#68 Scherlund 20 år siden
Men pyt med at man skal leve af pasta og ketchup de næste 14 dage. Det har man, som studerende, jo prøvet før. Så længe der nu er 2 lækre udgivelser på vej til mig. Nu mangler jeg bare at finde plads til dem. Det kommer nok til at koste en hylde mere fra ikea :/
”MOR! Kan jeg ikke lige låne lidt penge?” Der skal jo også betales til årsfest, kontingent til klubben, en shinai samt en enkelt tur på bar. :)
Bah jeg keder mig. Godt man snart skal have matematik øvelser. Så kan man grine lidt af de andres fejl. *Evil laugh*
#69 cyberzed 20 år siden
#70 lagoni 20 år siden
;)