Det er altså mega svært det der mængdelære. Nej giv mig noget komplekstfunktionsregning. Det ved man da hvad er :)
Klarede mig faktisk igennem mat. øvelser i dag uden at lave fejl. Dog er de andre begyndt at brokke sig over at jeg springer for mange mellem regninger over samt tager alt for mange ting for givet.
Det bliver ikke Freelance police, men lige meget så længer vi bare får mere af verdens sygeste kanin at se, plus hans makker.
har fulgt dem hel fra da de startede ud med at blive dannet.
Telltale games består af en del af de gamle folk bag de gamle adventure spil, plus nogle pixar folk, så det her ser jeg meget frem til, nok mere end deres Bone title som bestemt også ser fed ud.
Rart at se nogen vil bevare adventure genren.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 Scherlund 20 år siden
Klarede mig faktisk igennem mat. øvelser i dag uden at lave fejl. Dog er de andre begyndt at brokke sig over at jeg springer for mange mellem regninger over samt tager alt for mange ting for givet.
#72 elwood 20 år siden
Sam And Max Will Be Back!
Det bliver ikke Freelance police, men lige meget så længer vi bare får mere af verdens sygeste kanin at se, plus hans makker.
har fulgt dem hel fra da de startede ud med at blive dannet.
Telltale games består af en del af de gamle folk bag de gamle adventure spil, plus nogle pixar folk, så det her ser jeg meget frem til, nok mere end deres Bone title som bestemt også ser fed ud.
Rart at se nogen vil bevare adventure genren.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 DarkLight 20 år siden
#74 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#75 filmz-herskegut 20 år siden
Godt der er lagt planer for i aften, skal ind til Tuborg Greenbeats i Turbinehallen og høre en masse house :) det skal nok blive en fed tur.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#76 dyg 20 år siden
#77 cyberzed 20 år siden
#78 davenport 20 år siden
#79 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#80 DarkLight 20 år siden
Festen er på #filmz.dk og alle de seje børn må ikke være med.