Gravatar

#71 Scherlund 20 år siden

Det er altså mega svært det der mængdelære. Nej giv mig noget komplekstfunktionsregning. Det ved man da hvad er :)

Klarede mig faktisk igennem mat. øvelser i dag uden at lave fejl. Dog er de andre begyndt at brokke sig over at jeg springer for mange mellem regninger over samt tager alt for mange ting for givet.
Gravatar

#72 elwood 20 år siden

Laver jubelråb/ skrig og skrål, over Telltale games, som lige har kommet med den her nyhed!, som slet intet har at gøre med film.

Sam And Max Will Be Back!

Det bliver ikke Freelance police, men lige meget så længer vi bare får mere af verdens sygeste kanin at se, plus hans makker.

har fulgt dem hel fra da de startede ud med at blive dannet.

Telltale games består af en del af de gamle folk bag de gamle adventure spil, plus nogle pixar folk, så det her ser jeg meget frem til, nok mere end deres Bone title som bestemt også ser fed ud.

Rart at se nogen vil bevare adventure genren.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 DarkLight 20 år siden

Du var opmærksom på Sam & Max da du var 10?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#74 elwood 20 år siden

#73 nej Telltale games 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#75 filmz-herskegut 20 år siden

Sidder på arbejdet, alt for meget at lave på en dejlig fredag.... hvem der bare havde fri og kunne være udenfor :)

Godt der er lagt planer for i aften, skal ind til Tuborg Greenbeats i Turbinehallen og høre en masse house :) det skal nok blive en fed tur.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#76 dyg 20 år siden

#75 - House..... phui! Så hellere sidde på en bænk i Egå og drikke øl med en ged.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#77 cyberzed 20 år siden

House kan faktisk være ret godt, har selv en meget varieret musiksmag, så house jazz, drum'n'bass, rock, pop, klassisk...mm bring it on :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#78 davenport 20 år siden

Eller headbange til noget Life of Agony (River Runs Red) og selvfølgelig stadig drikke øl. (Men stryg gerne geden for mig..) ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#79 filmz-herskegut 20 år siden

hahah, jeg springer også lige over geden og Egå ;) men øllerne er jeg da klart for, har en 12pak der skal ned inden i nat :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#80 DarkLight 20 år siden

Jeg regner også med en slappeaf dag, nu jeg får her klokken 15.30. Jeg har en flaske vin og 4 Thy, som skal konfirmeres.

Festen er på #filmz.dk og alle de seje børn må ikke være med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: