Jeg vil snart gå nede i personaleforeningens lokale, drikke et par øl, spille lidt bordfodbold, og så hoppe op i TP. For der er jo ingen, der har advaret mig mod den TinTin-tin-boka endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige blevet gokket i hovedet af min cheff, han var så overbevist om at fejlen var min, selvom det ikke var.. men man skal nok have nogen cheff goder.. ;)
Så er der snart ikke mere end 20 minutter til man har fri, det kan snart kun gå for langsomt!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Smart funktion på din filmliste. Det med at holde pilen over titlen. Der synes jeg sku er fikst! :)
Jeg sidder på arbejde og venter på at den blir 15. Jeg gumler og gumler på det nikotintyggegummi, men lidet virker det... Jo, på mavesyren, ellers ikke... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder på arbejdet, så er der kun 1½ time til jeg har fri.. har brugt den sidste halve time på at få vpn til at virke på den nye sælgers laptop.. hun er ikke så hård til det IT ;) heheh..
Ellers går tiden lidt for langsomt.
#89 det se da ellers godt ud :) men er det hele bare skrevet ind i hånden ? eller har du en database til at styre det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#81 cyberzed 20 år siden
#82 DarkLight 20 år siden
#83 dyg 20 år siden
#84 myggen 20 år siden
#85 filmz-Kadann 20 år siden
Og så er jeg netop kommet ud af møde.. *gaaab* Man, jeg hader møder.
#86 filmz-herskegut 20 år siden
Så er der snart ikke mere end 20 minutter til man har fri, det kan snart kun gå for langsomt!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#87 filmz-Kadann 20 år siden
Ikke at fejlene var store, men de var da tilstede. :)
#88 davenport 20 år siden
Jeg sidder på arbejde og venter på at den blir 15. Jeg gumler og gumler på det nikotintyggegummi, men lidet virker det... Jo, på mavesyren, ellers ikke... :/
#89 filmz-Kadann 20 år siden
Jo tak. :) Det er en hovsa-løsning fordi jeg er for doven til at sætte mig ind i at lave en ordenlig database.
#90 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers går tiden lidt for langsomt.
det se da ellers godt ud :) men er det hele bare skrevet ind i hånden ? eller har du en database til at styre det.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.