Fandt lige Eurosport 2 på prøve-kanalen.. Der er lige nu Great Outdoor Games, hvor der lige pt er gang i Womes Log Rolling. To kvinder, en træstamme - Hvem falder først i vandet?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og har det helt godt. Det der var en møgdag igår, blev til en god dag i dag. (Se bank-tråden) Så nu falder alt iorden, lidt ekstra på lommen. Så nu har jeg sku da ikke lyst til at sidde på job, jeg vil hellere sove længe og stå op til kaffe og morgenbrød. Men.. 2 late.
- 2 dage til løn!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Skal til samtale angående afgangsprojekt her kl. 13, og så overvejer jeg hvorvidt jeg gider tage til Silkeborg for at se dem tæske AGF. Når man nu kan få en fribillet, så burde man vel næsten (også selvom det er i Silkeborg-sektionen).
#209 - Det var ikke så meget det at vi fik uafgjort mod SønderjyskE, det var måden det skete på. Mistede helt troen på dem efter den kamp, selvom Grahn spillede som en drøm.
Men nu har jeg sagt ja til i aften, så jeg må hellere snart fikse et tog, så man kan mødes med familien inden kampen.
#201 dyg 19 år siden
#202 filmz-sanjo 19 år siden
World of Warcraft er en værre tidsrøver. :)
#203 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204 dolphinfriendly 19 år siden
#205 davenport 19 år siden
Det der var en møgdag igår, blev til en god dag i dag. (Se bank-tråden)
Så nu falder alt iorden, lidt ekstra på lommen.
Så nu har jeg sku da ikke lyst til at sidde på job, jeg vil hellere sove længe og stå op til kaffe og morgenbrød. Men.. 2 late.
- 2 dage til løn!
#206 cyberzed 19 år siden
#207 tiny 19 år siden
#208 dyg 19 år siden
#209 filmz-herskegut 19 år siden
hold da op, vi endte da uafgjort med sønderjyske :) hvilket jo "næsten" ikke er direkte pinligt.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#210 dyg 19 år siden
Men nu har jeg sagt ja til i aften, så jeg må hellere snart fikse et tog, så man kan mødes med familien inden kampen.