sidder go glor ID4 på en svensk kanal tror jeg nok det er, før så jeg M:I på tv2 og synes helicopteren til sidst så ret fake ud, det sku ikke så go CGI der var i den scene. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg sidder i min lejlighed på park avenue south i NY, og lytter til Radiohead på min nyindkøbte ipod mini. Det er nu et nice lille tool sådan en Ipod, hvordan har jeg dog kunnet leve uden...?
åh hvad, sidder du i apple?? Det er bare den fedeste by i verden. Kæft det kunne jeg godt klare lige nu. Sidst jeg var i NY, tog jeg med en neger ud i Brooklyn og købte lidt pot. Det var noget af en oplevelse, for jeg måtte ikke snakke med nogen eller se dem i øjnene, så kom jeg til at sige Thanx til ham pusheren på 250 kg, og det var lige ved at koste mig mere end de 40$ potten var værd. Bare jeg var i NY lige nu. Det er bare en by der sker noget i om det er tirsdag eller lørdag. Hvad laver du der?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe.., Tror måske hellere jeg må holde mig fra potten.. Men yes jeg sidder lige midt i æblet. Jeg arbejder på Maysles films, med produktionen af en dokumentar om "The Gates" i parken (har i hørt noget om det derhjemme?) Har faktisk vadet rundt hele dagen i parken, med et camera og skudt alt fra hunde med orange tøj på til ... ja alt, Gates!
Ja her sker altid noget, og er man alligevel ved at gå lidt kold, er det jo bare at gå op på times square og blive charged up...
Ja, der sker altid noget på Times. Jeg kan anbefale Ruby Fus på Times. Det er en fed restuarnt, og de severer noget godt and. Men drik lige en Sam Adams for mig, det savner jeg sku i DK.
Hvis jeg kan rejse penge til det, så går min næste ferie til South Carolina, på Myrthle Beach. Der er der satme gang i den, selv om det koster boxen. Sidst gik jeg glip af en koncert med Deftones fordi der var udsolgt, men så igen gik jeg glip af Pearl Jam i Madison, også pga. udsolgt. Det var frygteligt at stå og se sit gudeband på skiltet, og ikke kunne komme ind. ØV!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
nu sidder jeg og mindes den gang jeg som lille så wrestling, dengang vhor jeg troede det var rigtigt. ahh det var tider, men jeg synes ikke nutidens showwrestler er så faverige i deres udklædning som dengang. 8-=)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige siddet og set, hvad der må være verdens dårligste film, på TV2 Zulu. Den hed Gargantua, og var en rigtig Godzilla møder Teletubbies. Den fik virkelig Reptilicus's effekter til at ligne noget der kunne have været brugt i Jurrasic Park. Tilgengæld blev det så ufrivilligt morsomt, at jeg var nød til at se den færdig. Godnat alle jer natteravne.;-)
#91 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 danschier.dk 21 år siden
#93 elwood 21 år siden
#94 filmz-Business Monkey 21 år siden
Hvordan har du fået fat på den film? Please, please, please fortæl!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#95 b e c h 21 år siden
#96 davenport 21 år siden
Sidst jeg var i NY, tog jeg med en neger ud i Brooklyn og købte lidt pot. Det var noget af en oplevelse, for jeg måtte ikke snakke med nogen eller se dem i øjnene, så kom jeg til at sige Thanx til ham pusheren på 250 kg, og det var lige ved at koste mig mere end de 40$ potten var værd.
Bare jeg var i NY lige nu. Det er bare en by der sker noget i om det er tirsdag eller lørdag.
Hvad laver du der?
#97 b e c h 21 år siden
Jeg arbejder på Maysles films, med produktionen af en dokumentar om "The Gates" i parken (har i hørt noget om det derhjemme?) Har faktisk vadet rundt hele dagen i parken, med et camera og skudt alt fra hunde med orange tøj på til ... ja alt, Gates!
Ja her sker altid noget, og er man alligevel ved at gå lidt kold, er det jo bare at gå op på times square og blive charged up...
#98 davenport 21 år siden
Men drik lige en Sam Adams for mig, det savner jeg sku i DK.
Hvis jeg kan rejse penge til det, så går min næste ferie til South Carolina, på Myrthle Beach. Der er der satme gang i den, selv om det koster boxen. Sidst gik jeg glip af en koncert med Deftones fordi der var udsolgt, men så igen gik jeg glip af Pearl Jam i Madison, også pga. udsolgt. Det var frygteligt at stå og se sit gudeband på skiltet, og ikke kunne komme ind. ØV!
#99 elwood 21 år siden
#100 danschier.dk 21 år siden
Den hed Gargantua, og var en rigtig Godzilla møder Teletubbies.
Den fik virkelig Reptilicus's effekter til at ligne noget der kunne have været brugt i Jurrasic Park.
Tilgengæld blev det så ufrivilligt morsomt, at jeg var nød til at se den færdig.
Godnat alle jer natteravne.;-)