Har lige siddet i lidt over to timer og lyttet til diverse lydklip med den ene fantastiske guitarvirtuos efter den anden på www.guitar9.com, og nu er klokken to (!!!), og det er langt over min sengetid. Fy, skam dig, Yoshimura!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
The Insider, ville bare fortælle, at det virkelig gør mig ondt at høre om din dvd-samling. Det må i sandhed være enhver filmsamlers største mareridt. :(
Tillige minder det mig i den grad om vigtigheden af at få gentegnet min indbosforsikring...!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Først nu får jeg læst hele tråden igennem (godt man kan bruge skolen til noget, for det er der jeg sidder lige nu). The Insider, det er trist og ubehageligt, jeg føler med dig. Jeg tror alle herinde kan forestille sig, hvor trist det må være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
sidder lige på arbejde. Der er lige to der har meldt sig syge, en der er på ferie, samt en der skal have møde hele dagen. Så jeg er rimelig glad for at jeg skal gå kl. 15.00.
Trist at høre at der stadig er folk der ikke kan kende forskel på dit og mit.
Politiet har fundet nogle meget gode fingeraftryk på det vindue, tyvene brækkede op. Det hele er en meget deprimerende affære, men en lille morsom detalje var dog, at tyvene efterlod en hel hylde (ca. 50 dvd'er) tom, bortset fra én dvd: Gone With The Wind. Lidt humor har de måske haft.
Det er sådan noget man ikke ved om man skal grine eller græde over. For sådan set er det jo en ret god joke, bare surt den gik ud over dig!! Det bliver en af de historier du kan fortælle til en fest om 10 år, og grine af den. Jeg håber de fanger de tyve og giver dem nogle tæsk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#109 Jeg håber - for din skyld - mest, at de finder dem, inden de når at få filmene afsat. Det ville jo trods alt være nemmest, hvis du bare kunne sætte dem tilbage på hylden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#101 filmz-yoshimura 21 år siden
#102 filmz-mr. pink 21 år siden
#103 Dørk 21 år siden
Men hey man er vil ikke hardcore serie kigger for ingen ting så hvad tuder jeg over :D
#104 evermind 21 år siden
Tillige minder det mig i den grad om vigtigheden af at få gentegnet min indbosforsikring...!
#105 filmz-topmajor 21 år siden
#106 dyg 21 år siden
#107 Scherlund 21 år siden
Trist at høre at der stadig er folk der ikke kan kende forskel på dit og mit.
#108 The Insider 21 år siden
Det hele er en meget deprimerende affære, men en lille morsom detalje var dog, at tyvene efterlod en hel hylde (ca. 50 dvd'er) tom, bortset fra én dvd: Gone With The Wind. Lidt humor har de måske haft.
#109 davenport 21 år siden
Det bliver en af de historier du kan fortælle til en fest om 10 år, og grine af den.
Jeg håber de fanger de tyve og giver dem nogle tæsk!
#110 filmz-yoshimura 21 år siden