Mange tak alle sammen :) Jeg skriver lige om jeg har fået det senere, hvis jeg får besked i dag. Det er altid godt at dele gode nyheder, men nu skal jeg jo lige have det først.. Jeg er den eneste der skal til samtale så chancerne er vel meget gode..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Læser op på advanced usage of Solaris10, er kørt lidt fast nu - så gik igang med mit yndlings minispil, i kan jo se om i kan få mere end mig.. min rekord er 2157 :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#168 Damn you!! Har siddet jeg ved ikke hvor længe for at få den rekord.. nå tilbage til spillet med mig..
Men yep, vi keder os vist gevaldigt..
Kiggede lige ud af vinduet, der er snestorm i Århus nu.. Chefen fra københavn ringede også lige, han skulle have været herovre i morgen.. men udskyder det, vejret er vist lidt for risikabelt i morgen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#161 filmz-herskegut 21 år siden
Bare jeg kan få en 1 plads :) Jeg vinder normalt aldrig noget, ville da kun være fair, hvis min liste var den rigtige.
#158 Held og lykke med den!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#162 dyg 21 år siden
Og i tager helt fejl, det er mig der vinder oscar-konkurrencen i år.
#163 Yoda 21 år siden
Ja, held og lykke.
#164 davenport 21 år siden
Jeg skriver lige om jeg har fået det senere, hvis jeg får besked i dag. Det er altid godt at dele gode nyheder, men nu skal jeg jo lige have det først..
Jeg er den eneste der skal til samtale så chancerne er vel meget gode..
#165 Patriarch 21 år siden
Tager selv en pause fra musikken for at tage en opvask inden Sheriffen kommer hjem (som Corgan siger ;))
#166 filmz-herskegut 21 år siden
#167 davenport 21 år siden
#168 Yoda 21 år siden
#169 Yoda 21 år siden
#170 filmz-herskegut 21 år siden
Har siddet jeg ved ikke hvor længe for at få den rekord.. nå tilbage til spillet med mig..
Men yep, vi keder os vist gevaldigt..
Kiggede lige ud af vinduet, der er snestorm i Århus nu.. Chefen fra københavn ringede også lige, han skulle have været herovre i morgen.. men udskyder det, vejret er vist lidt for risikabelt i morgen.