#171 21 år siden

Davenport - også held og lykke herfra - vi krydser fingre.

Selv er jeg plaget af influenza og er i gang med Bruce Campbells selvbiografi *if chins could kill: confessions of a b movie actor* - meget underholdende, men desværre momentvis afbrudt af koldsvedeture og hosteanfald...
Gravatar

#172 filmz-Dennis 21 år siden

Sidder og arbejder lidt med mit hold i hattrick. Chefen er ude og rejse i 14 dage, så der sker ikke så meget når jeg er den eneste ansatte
Lange frokostpauser og en del filmz.dk. Har just været i Roskildes fedeste tøjbutik (Rud&Vester) og købe at par Junk t-shirts.
Har aftryk af taster i panden. R mega træt, sygt barn derhjemme = meget lidt søvn.

R der andre hattrick brugere herinde?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#173 filmz-dr. hoax 21 år siden

#135,136,137 Ja Troldspejlet er et genialt program, bare en skam det kun er 30 min. synes godt de kunne sætte det op til en hel time! ...der er jo masser af spil, film, osv. på markedet at anmelde!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#174 Kia 21 år siden

#168 Jeg fik den op på 2504. Det er utroligt hvilke ting man kan få tiden til at gå med, når man ikke gider læse!
Gravatar

#175 filmz-herskegut 21 år siden

Jeg er helt uforstående over hvordan i kan få så meget.. syens det er sjældent jeg kommer over 2000.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#176 Scherlund 21 år siden

/me klapper sig selv på skulderen. Fik personlig rekord på 1583

Ja jeg sutter til det spil! :(
Gravatar

#177 filmz-ataris 21 år siden

1251 :(

Nå, jeg gad alligevel ikke mere efter et par forsøg.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#178 Scherlund 21 år siden

Er lige kommet hjem fra arbejde. Hold kæft en panik der pludselig var. Bare fordi borgermesteren inviterer sig selv på kaffe og fastelavnsboller.

Ingen pakker i dag. Dog kan jeg se på T&T nummeret at den ene pakke blev afleveret i dag :/

Kom til at købe to udgivelser på ebay som jeg faktisk har i forvejen. Men de var så billige at jeg ikke kunne lade være. Tænker at jeg nok skal få dem solgt.

Venter på et min moder skal tror jeg vil afsnit 16 af Lost nu.

Gravatar

#179 filmz-yoshimura 21 år siden

#178 Er det swahili, eller hvad? "Venter på et min moder skal tror jeg vil afsnit 16 af Lost nu."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#180 filmz-ataris 21 år siden

#179 - Den sad jeg også lige og studsede lidt over. :)
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: