Gravatar

#181 danschier.dk 21 år siden

Har lige siddet og set den nyeste produktionsdagbog fra King Kong, som handlede om Adrian Broody, da laver sin egen stuntkørelse. Jeg tror den film bliver det største vi får lov at se i 2005. Og hvor jeg glæder mig til at se den.
Gravatar

#182 lagoni 21 år siden

Jeg er ved at lave den tyskopgave jeg lykkeligt overså i weekenden. Har ellers lige prøvet at samle en reol, men opdagede jeg manglede en svensknøgle (og evnen til at koordinere mine bevægelser, så jeg ikke taber brædder på fødderne) og valgte derfor at bage boller i stedet...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#183 bobber 21 år siden

Prøver at tage mig sammen til at lave den af lagoni nævnte tyskopgave. Tror dog ikke at det vil lykkedes mig at samle nok viljestyrke lige nu. Men jeg skal nok få den lavet!
Don't Panic
Gravatar

#184 lagoni 21 år siden

You can do it! Nu har jeg lavet hele 6 linier på en time, intet problem...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#185 davenport 21 år siden

Så er jeg tilbage fra jobsamtale. Det gik rigtig godt! Der er dog en ansøger mere, der skal i ilden på torsdag. Jeg vil blive ringet op lige efter samtale #2. Det er sku spændende!
Jeg synes jeg gjorde en god profil, og samtalen tog 1 time og 10 minutter.
Tilsidst viste det sig, at hende der skal ansætte mig kendte mine forældrer, så det håber jeg da er et plus.

Nu går der bare 2 dage, det er ikke til at holde ud.
Og så viste det sig, at stillingen kun er et 4 mdrs vikariat. Det var jeg ikke klar over, men bare jeg får noget at lave, for jeg passer udviklingshæmmede på tilkaldevikarbasis nu, og det giver ikke en skid!

Tak for alle jeres krydsede fingre. Det var venligt af jer ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#186 Patriarch 21 år siden

Den lyder sku sikker :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#187 filmz-herskegut 21 år siden

Den lyder til at være hjemme davenport :)

Altid et plus at hun kender dine forældre :P

Lige nu sidder jeg og slår lidt mave, efter en herlig omgang lasagnette og Juice.
Var oppe ved vasketøj ligefør (250m udenfor) og det blæser, sner og fyger.. ikke det bedste vejr at rende rundt udenfor i.
Nu skal jeg vist slappe af med et eller andet afslappende spil.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#188 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Surt at det måske kune er 4 måneder, men det kan jo være, at der byder sig noget bedre først du er inde i varmen - Held og Lykke herfra !

Sidder og nyder noget varm the for jeg har næsten ingen stemme, ondt i min venstre og masser af slim i brystet og der eneste som lidre er varme både uden på og indeni, men jeg ligger og ser lidt tv og læser lidt tråde her på filmz.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#189 Corgan 21 år siden

#165:

Damn right, she's the sheriff! :-)

Jeg har lige hygget mig med klassikere som Vinterbergs "Sneblind" samt Master Fatmans "Gayniggers from Outerspace".

Nu sidder jeg og arbejder med noget composite.
Gravatar

#190 filmz-sanjo 21 år siden

Sidder og håber på at der bliver en meget meget slem snestorm, så bussen ikke kommer i morgen :)...
Det må da været lidt alvorligt siden de har sat tanks i Odense, og sat en togplover i gang, så de kan være køreklar til i morgen.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: