Gravatar

#201 davenport 21 år siden

Så kan du varme dig med, at du fik nr. 200 Kadann :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#202 Yoda 21 år siden

Dig og dine links, Herskegut ;-) Er du blevet træt af minispillet?

Jeg sidder netop og overvejer om jeg skal bevæge mig afsted til universitetet, eller om jeg skal blive hjemme. Det ser sku koldt ud.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#203 davenport 21 år siden

Tja, Odense ser også ud til at være hårdt ramt, og det bliver værre, så med mindre du har mulighed for god transport, er det nok bedre at blive hjemme på Filmz..
Gravatar

#204 filmz-herskegut 21 år siden

Hva skal jeg sige yoda :-) Da jeg indså at jeg ikke havde nogen mulighed for at overgå jer andre, tænkte jeg det var tid til forandring :P

Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#205 Yoda 21 år siden

Tja, hvis man kan kalde Odense Bytrafik for god transport, hvilket jeg ikke mener man kan, så begrænser mine muligheder sig til enten at 1) gå eller 2) cykle.

Ingen af delene er jeg synderligt begejstret for. Hvis jeg vælger bussen, så er det ganske givet, at jeg kommer til at stå op i 20 minutter i en overfyldt bus, der lugter af våd hund.

Hvis jeg går, så kommer jeg nok aldrig frem og man vil derfor om et par dage finde et stivfrossent legeme med et forbitret og fastfrosset udtryk, der indikerer noget a la "hold kæft hvor er du dum, du skulle være blevet hjemme i sofaen med go' film og varme kakao".

Og hvis jeg vælger at cykle, ja så er jeg rent ud sagt idiot, da jeg netop har set tre cyklister efter hinanden skvatte af cyklen nede på gaden.

Tror sku jeg følger dit råd Davenport og bliver hjemme med Filmz!

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#206 filmz-yoshimura 21 år siden

#194 Jeg kender det godt (flere af mine venner spiller det), men jeg har kastet mig over Football Manager (før var det CM), og så holder jeg mig til det - jeg har ikke tid til at kaste mig ud i endnu et tidskrævende spil.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#207 Scherlund 21 år siden

det sneer ikke noget særligt her i Esbjerg. Det er det koldt, så man tror det er løgn.

Venter på pakke posten skal komme forbi, de plejer at være her mellem 9 og 10, men har ikke været her endnu.

Har lige sygemeldt mig og slugt 10 advil. Så burde jeg da kunne humpe rundt idag uden de store smerter.

Tænker over hvad der skal kigges igennem af film i dag.

Nogen forslag?
Gravatar

#208 Yoda 21 år siden

Alien-marathon?
Gravatar

#209 davenport 21 år siden

Edward saksehånd eller Nightmare B C passer godt til vejret..

Vi skal ud og kælke, og jeg vil have Alive i baghovedet hele tiden.
Gravatar

#210 Yoda 21 år siden

Ja, jeg genså "Nightmare" i går - dejlig, dejlig film....

Skriv ny kommentar: